الّذینَ یُبَلِّغُونَ رِسالاتِ اللّهِ وَ یَخْشَوْنَهُ وَ لا یَخْشَوْنَ أَحَدًا إِلاّ اللّهَ      امام خميني(ره): مطبوعات باید یک بنگاه هدایت باشند.      فَبَشِّر عِبادِ الَّذِینَ یَستَمِعُونَ القَولَ فَیَتَّبِعُونَ اَحسَنَه      
استفتاء از رهبر انقلاب درباره ترویج خرافه در شب اول ربیع
رهبر معظم انقلاب به استفتاهایی درباره عقد اخوت در روز عید غدیر، نظر ایشان درباره عید نوروز...
روزشمار: ۳۲ روز گذشت و روحانی حاضر به مناظره نشد
روزشمار دعوت احمدی‌نژاد از روحانی برای مناظره/ تمام نظرات مخاطبان بدون سانسور ...
نظرات منتشره: ۵۱۶ درصف انتشار: ۳
کد خبر: ۲۲۴۰
تاریخ انتشار: ۱۱ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۴
آیا هنوز بهانه ای برای تکذیب هست؟
سخنان جنجالی هاشمی به گونه ای بود که حتی سایت هاشمی رفسنجانی نیز از پخش این سخنان خودداری و آن را سانسور کرد.

به گزارش نکات پرس به نقل از بلاغ مازندران، علی اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در دوازدهمین مراسم سالگرد آیت‌الله اسماعیل صالحی مازندرانی که در مسجد جامع سوادکوه شمالی برگزار شد، بعنوان سخنران اظهاراتی را در باب تحولات منطقه بالاخص سوریه اشاره کرد که این سخنان با واکنش هایی روبرو شد.

حضور هاشمی در مراسم سالگرد آیت الله صالحی

سخنان جنجالی هاشمی به گونه ای بود که حتی سایت هاشمی رفسنجانی نیز از پخش این سخنان خودداری و آن را سانسور کرد.

هاشمی در بخش از سخنان خود به مسائل و مشکلات اقتصادی ایران اشاره کرد و گفت: "ما در محاصره، تحریم و بایکوتیم و نمی‌توانیم از منابع استفاده کنیم، باید گران بخریم و در دریافت پول هم با مشکلات فراوان روبرو هستیم اما اخیرا شاهد خطر بزرگ تری هستیم."

از آنجائیکه سخنان هاشمی علیه سوریه که چندی پیش توسط نعیمه اشراقی در صفحه فیس بوک منتشر شد و پایگاه اطلاع رسانی دفتر هاشمی رفسنجانی آن را تکذیب کرد ، این بار رنگ واقعی تری به خود گرفت و در مراسم سالگرد آیت الله صالحی مازندرانی در شیرگاه علنا هاشمی علیه مواضع دولت ایران نسبت سوریه سخن گفت و به صراحتا بیان داشت: "مردم سوریه بیش از 100 هزار کشته و 8 میلیون آواره دادند در داخل و خارج، زندان ها پر از مردم، زندان ها جا ندارد بعضی از ورزشگاه ها را گرفتند، آنها را پر کردند شرایط بدی بر مردم حاکم است مردم از یک طرف از طرف خود حکومتشان بمباران شیمیایی می شوند و از طرف دیگری امروز منتظر بمب های آمریکا باید بمانند ."

روند ابراز علنی برخی نظرات مغایر با چارچوب از سوی هاشمی رفسنجانی که از فتنه 88 و نماز جمعه معروف او آغاز شده بود، این روزها و پس از انتخابات یازدهم ریاست جمهوری به اوج خود رسیده به نحوی که هاشمی هشتاد ساله به صورت علنی از رویکردهایی مخالف خط مشی امام (ره) به عنوان رویکردهای مورد علاقه خود در عرصه های مختلف یاد می کند، موضوعی که درباره مقاومت اسلامی در قالب یک مصاحبه بیان شده و این بار به ماجرای سوریه نیز کشانده شده است.

ادعاهای باورنکردنی آقای هاشمی درباره استفاده از سلاح های شیمیایی در سوریه، پیش از این نیز از سوی سران کاخ سفید و تل آویو و با هدف کمک به جریان سلفی - تکفیری حاضر در سوریه بصورت گسترده ای در رسانه های غربی منعکس شده و به بهانه ای برای حمله نظامی به این کشور مبدل شده بود.

به گزارش نکات پرس به نقل از بلاغ مازندران، این اظهارات جنجالی نه تنها با اعتراضات مردمی روبرو شد بلکه واکنش هایی را از جانب وکلای مردم در پی داشت که قاسم احمدی لاشکی دبیر مجمع نمایندگاه مازندران در خصوص تحولات اخیر سوریه گفت که سرنوشت سوریه را طبق قانون مردم سوریه تعیین می کنند و کشور های غربی و اروپایی نمی توانند از آن سوی مرزها دمکراسی سوریه را زیر پا نهاده و برای مردم سوریه تصمیم بگیرند.

واکنش ها به اظهارات هاشمی رفسنجانی علیه دولت سوریه سبب شد تا نماینده مردم اصفهان نیز در گفتگو با رسانه ها از دفتر اقای هاشمی بخواهد که فیلم سخنرانی ایشان درباره سوریه را منتشر کند.

نماینده مردم اردبیل نیز همچنین با اشاره به عدم انتشار این سخنان در سایت مجمع تشخیص گفت: بهتر است برای روشن شدن موضوع، دفتر آقای هاشمی فیلم سخنرانی ایشان را پخش کند تا همه چیز ثابت شود.

در همین رابطه مرضیه افخم سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاری درباره اظهارات منتسب به رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام پیرامون استفاده از سلاح شیمیایی در سوریه، گفت: اظهارات رییس‌ مجمع تشخیص مصلحت نظام تحریف شده و از سوی دفتر ایشان نیز تکذیب شده است.

حال با توجه به این اظهارات فایل صوتی بخشی از سخنان جنجالی هاشمی علیه سوریه که دفتر هاشمی رفسنجانی از انتشار آن خودداری کرده است ، در اختیار افکار عمومی قرار خواهد گرفت و خود مردم دراین باره قضاوت کنند.

دانلود صوت

دانلود فیلم

ناشناس
|
-
|
۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
110
107
در حالی که جان کری (وزیر امور خارجه آمریکا) حمله به سوریه را حمله به ایران می داند، حمایت هاشمی از بهانه حمله به سوریه چه معنایی جز حمایت از حمله به ایران دارد؟

آیا هیچ ایرانی در هیچ کجای جهان می تواند فرمان حمله به ایران را بدهد؟
حتی اگر یک خائن فراری هم چنین کاری می کرد، جای سرزنش داشت تا چه رسد به آنکه از مناصب بالای کشور از بهانه حمله به ایران حمایت کند.

دیگر به چه چیز مسئولان و دفاع آنان از مردم، امید داشته باشیم؟!!!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
چرت نگو مقابله با بدی دوست و دشمن نمی شناسد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
در صوت ایشون میگن خدا رحم کنه به مردم ما وسوریه که ممکنه جنگ بشه بد شما چی میگی؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
این پ... س...، آ... بشو نیست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
فیلمش هم اومد

http://www.rassad.ir/a/761.flv
ناشناس
| - |
۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
"در صوت ایشون میگن خدا رحم کنه به مردم ما وسوریه که ممکنه جنگ بشه بد شما چی میگی؟ "
اگر بگه خدا رحم کنه و بعد زمینه حمله را فراهم کند، مشکل حل می شود؟!!
احتمالا القاعده هم مثل شما می گه خدا رحم کنه و مردم را می کشد و بعد هم می گوید شما چی میگی؟!
" چ... نگو مقابله با بدی دوست و دشمن نمی شناسد "
بسیاری از غربی ها نیز حمله شیمیایی دولت سوریه را دروغ بزرگ می دانند، بعد شما و رفسنجانی آن را تائید می کنید؟؟


این نقطه در تاریخ ثبت خواهد شد.
علی از تهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
دوستش داریم چون مثل مرد حرف دل اکثزیت مردم ایران رو میگه بشاراسد یک جانی بالفطزه و دیکتاتور تمام عیاره میگید نه؟ ببینید چه کشورهایی حامیش هستند
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
علی از تهران خدا وکیلی اسم مولامون علی را یدک نکش ، کافر
فرهاد از تهران
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
در پاسخ به "علی از تهران ! " . دقیقا درست گفتی کشورهایی همچون امریکای مظلوم انگلیس مظلوم فرانسه مظلوم عربستان و قطر مظلوم با پادشاهان فقیر با گروههای القاعده و النصره مظلوم و... میخواهند با بشار اسد ظالم بجنگند . بشار اسد شیمیائی به مردم زده پش مجرمه البته امریکای مظلوم هم قول داده عامل نارنجی اش را پس از پنجاه سال از ویتنام ظالم پاک کنه ... دیگه نمی دونم چه بگم برات جناب یزید از تهران
ابراهیم در پاسخ به علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
واقعاً درک و فهم صحیح هم نعمتی الهی است که به هر کس ارزانی نمی شود از جمله آدمهای به اصطلاح بزرگی همانند اونهایی که خود را دایه انقلاب می دو.نند ولی درد مردم و انقلاب را به اندازه آدمهای کوچه بازار نمی فهمند زیرا منبع اخبار فرزندان اروپا رفته آنها می باشند تا چه رسد به شما
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چرت نگو. حرف حق گفته.خدا به دادشون برسه. ا...! می خواستی برگرده بگه حقشونه که شیمیایی زدن به مردم بی گناه؟؟؟؟ متاسفم برات.
محسن
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
در پاسخ فرهاد از تهران: علی از آمریکا و فرانسه حمایت نکرده. فقط دوستی خودشو از هاشمی اعلام کرده. شما اگه اونجات می سوزه برو آب بریز اونجایی که سوزشش رو کم کنه. ا...، بیزاری از ظالم تایید ظالم دیگری نیست. کسی قطر و فرانسه و آمریکا رو تایید نکرده که عقده ای بازی در میاری.
sedghelesan
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
انتظار براین است که شجاعت بخرج داده مثل مرد! پای گفته خود بمانند و اسناد معتبر ارائه کنند در غیر اینصورت محترمانه صندلی مجمع رو رها کنند.
مسعود
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
در پاسخ به علی از تهران...علی داری چرت میگی...کدوم دولت یا فردیه که بخاطر حفظ قدرت رو مردمش بمب بریزه؟؟این تروریستها بودن که هواپیما دارن و فرود گاه و بمب شیمیایی...دولت سوریه خیلی مهربونه...مردم سوریه تروریستن
علی از بهبهان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
معروف است که شخصی خواست معروف شود آمد و در آب زمزم شاشید.این سخنان هاشمی مصداق همین کار است
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
هاشمی تقصیر نداره اطرفیانش بخصوص آقازاده های لندن رفته اش به او اطلاعات غلط میدن از ایشان بعیده که در مورد سوریه که در خط مقدم مبارزه با صهیونیسته اینجور نظر بده اگر نظر ایشان واقعا یکبار دیگه صحیفه نور رو مطالعه کنند البته در حضور اعضا خانواده
امین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
6
62
خدایا به حق محمد و آل محمد که سلام و درود تو بر آنها باد. ما را از شر دشمنان دانا و نادان و دوستان نادان و دوست نماها محفوظ بدار و عاقبت بشریت را هر چه زودتر ختم به خیر بفرما !
پاسخ ها
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
امريكاي مظلوم كي و كجا 7 ميليون از مردم خودشو آواره كرده ؛ وقتي به فيلمهاي سوريه نگاه ميكنم ياد بمباران لهستان توسط المان نازي مي افتم نكنه فكر ميكنين اينها هم مونتاژه
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
104
120
اگر هاشمی چنین گفته پس درود بر وجدان او. اسد فقط برای قدرت طلبی مردم سوریه را به این روز انداخته است.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
فهمت در همین حده
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
شما و هاشمی و آمریکا و اسرائیل و تکفیریها و وهابیها کلا راست میگید پس هر چه زودتر در جهاد نکاح شرکت کنید
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
کاملا با حرفت موافقم
راد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
در عوض عربستان , قطر و..دوستدار آزادی و مردم سورین!:))
حمله صدام به حلبچه و سکوت آمریکا رو فراموش نکنید + عذر خواهی کالین پاول بابت حمله به عراق با اتهام دروغین سلاح شیمیایی.
دیشب حتی بعضی سناتورهای آمریکایی استفاده اسد از سلاح شیمیایی رو دروغین میدونستن.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
آقا مهدی اگه به کمک امریکا فرانسه انگلیس وشیخهای مزدور عرب به ما حمله میکردند و ارتش وسپاه ما دفاع میکردندباز هم نظرت این بود البته یاد آوری میکنم شاید نظرت عوض بشه عملیات مرصاد توسط آقای هاشمی کلید خوردزمانیکه منافقین بهکمک همین کشورهای فوق الذکروعراق از غرب وارد کشور ما شد وقصد فتح سه روزه ایران را داشتند که به یاری خدا شکست خوردند همانزمان آقای هاشمی در نماز جمعه از این فتح گفتند وتشبیه نمودند که مااجازه دادیم منافقین وارد شوند سپس آنهارا درکیسه انداختیم ودرآنرا بستیمراستی میدانی که با دختران اسیر منافق چه کردند(نکاح به عنف)سپس اعدام خدای ناکرده فکر نکنی من از آنها دفاع میکنم میخواهم بهت بگم هر نظامی برای دفاع از خودش دفاع میکند پس نباید سران آنرا قدرت طلب و جانی خطاب کرد ضمنا آقای هاشمی همان کاری را کرد که امروز بشار اسد میکند پس هر حکومتی که مورد ستم قلدرهای دنیاقرار گیرد مجبور است از خودش دفاع کندضمنا همانطور که مسئولین ماپایگاه مردمی داشتند سران سوریه هم پایگاه مردمی دارند اگر نه 2سال در برابر اجیر شده های تکفیری که از خاک ترکیه فلسطین اشغالی دریای مدیترانه اردن و...مقاومت نمی کرد بشار هرچه باشد کسیست که هنوز رژیم صهیونیستی را به رسمیت نشناخته ودر خط مقدم مقاومت قرار دارد اگه میخواهید رژیمی که باید سر نگون شود همانا حکومتهای سرسپرده جنایتکارعربستان بحرین وشیخهای جنایتکارعرب جنوب اندکهدشمنی













انها باما ثابت شده
حمید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
65
66
با این سخنان صلاحیت ایشان برای تشخیص مصلحت زیر سوال می رود در مسائل بین المللی باید سیاست واحدی از طرف مسئولین اعلام شود . از طرفی خود تروریست ها در مصاحبه با آسوشیتد پرس اعتراف کرده اند که بمب ها را از عربستان گرفته اند و نمی دانسته اند که شیمیائی هست و بعد از استفاده متوجه شده اند
پاسخ ها
حسین
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۳۰
آیا هنوز هم او میتواند به عنوان رئیس مصلحت نظام یک کشور اسلامی باشد؟ ......خدا لعنت کند آنهایی که به این مملکت خیانت میکنند. آیا این یک ضعف و ننگ نیست او هنوز این جایگاه به این مهمی را در اختیار دارد ؟ آیا برکناری او از جنگ با صدام سخت تراست؟........
زهرا گلشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
1
38
زمان سخنرانی رو به خبرتون اضافه کنید
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
16
63
ما طرفدار ملت ها هستیم گو بابای دولت ها
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
75
69
مردم 8 سال گذشته چوب سخنان نا پخته و بیهوده ی احمدی نژآد را خورده اند ، شما هم بهتر از همه می دانید که واقعیت حمله شیمیایی در سوریه چیست ؟ هیچ کس نمی تواند واقعیت را انکار کند .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
موافقم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
اینکه جان کری می گفت ، به مدرک جدیدی دست پیدا کردیم که نشان می دهد دولت سوریه سلاح شیمیایی در کشورش بکار برده ، لابد منظورش سخنان هیمن آقاست !!!!
مهدي محب المرتضي
| - |
۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
ولي هشت سال هست كه شما و امثال شما واقعيت ها رو كه مثل روز روشن هست از بيخ انكار مي كنيد
رهبري هم در مورد اين جور افراد گفتند كه يك سري كارهايي انجام شده الان روي زمين قرار داره كاملا روشن هست اما باز يه عده اي مي خواهند همه چيز رو انكار كنند
راد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
واقعیت...اینکه اسد از بازرسان آژانس دعوت کنه و همون روز با حمله شیمیایی خودکشی سیاسی انجام بده!! اونم وقتی در جنگ برتری نظامی پیدا کرده.
ادعاهای قبلی آمریکا در مورد سلاح شیمیایی عراق واقعیت داشت؟؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
مردم هیچ چوبی نخوردن چوب تحمق هایی امثال شما و این آقای به اصطلاح رئیس خوردند و می خورند و خواهند خورد که فقط فکر شکم پول و قدرتید و دیگر هیچ ، کاش نگاهی به سخنان امام خمینی (ره) و وصیت شهدا می کردید که می گفتند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکتتان آسیب نرسد. ولی افسوس که در جهل خواهید ماند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
مردم عقل دارند و میدونند حمله شیمایی کار چه کسی است واقعیت بقول دوستمان ملموسه
علیرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
به چند دلیل حمله شیمیایی نمی تواند کار دولت سوریه باشد:1 استفاده از سلاح غیر متعارف معمولا از سوی کسی بکار میرود که دیگر در جنگ مستاصل شده باشد حال آنکه دولت و ارتش سوریه در هفته های اخیر به اذعان تمامی کارشناسان در حال پیروزی و پیشروی بوده 2 .تروریستهای جبهه النصره چند ماه پیش با انتشار کلیپی در اینترنت که در آن از گاز شیمیایی برای کشتن دو خرگوش استفاده شده بود ،دولت سوریه را تهدید به حمله شیمیایی کردند و امروز به تهدید خود عمل کرده اند3.از کسانیکه با دریدن شکم انسان و خوردن قلب یا ریه او وحشیگری را به اوج رسانده اند هیچ کاری بعید نیست4.اگر واقعا امریکا معتقد است که بکارگیری این سلاحها از سوی دولت سوریه بوده چرا اجازه ندادند مسئولیت ناظران سازمان ملل به سرانجام برسد و آنها گزارش رسمی خود را منتشر کنند و مجبورشان کردند کار تحقیقاتشان در سوریه را نیمه نصفه به اتمام برسانند؟اصلا اگر این کار از سوی دولت سوریه بود آیا این دولت براحتی و بدون عذر و بهانه اجازه می داد این بازرسان در خاکش تحقیق و تفحص کنند؟آنکس که حساب پاک است از محاسبه چه باک است؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
سخنان پخته یعنی درجهت وهمسووموافق دشمنان یعنی صهیونیستها وحامیان آنها امریکا انگلیس فرانسه وایادی منطقه ای آنهاحرف زدن ومخالف نظرات رهبر فرزانه انقلاب سخنرانی کردن .جمونگ وتسو وامپراطور درس خوبی است
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
20
17
گ...ش بزنن
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ببخشید اشتباهی منفی دادم!!!!!!!!!!!!!!!!
محسن
|
ICELAND
|
۱۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
15
50
سلام؛
از استوانه متنفرم متنفر.
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
77
55
حقیقت رو گفته
زیاد خوشم نمیاد ازش ولی به خاطر گفتن حقیقت آفرین
پاسخ ها
مهدي محب المرتضي
| - |
۰۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
مي شه بفرمائيد چطور فهميديد حقيقت رو گفته؟
جعفر
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
البته شما که فقط اخبار بیگانگان را می شنوید و صحت و سقم آن را درک نمی کنید باید هم این گونه نظر دهید!!!!
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آفرین!!!؟؟؟
فقط همینو دارید بگید؟؟؟
در کوس جنگ کوبیدن آفرین داره؟
اصلا چه لزومی داشت در این شرایط این حقیقت(به عقیده شما) گفته بشه؟
دنیا رو ببینید همه دارن شعار ضد جنگ میدن و شما و این آقا......
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
ببخشید اشتباهی مثبت زدم!!!!!!!!!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
44
13
یک مقدار به
واقعی بودن صدا شک دارم
پاسخ ها
مهدي محب المرتضي
| - |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
اينم فيلمش، فقط دقت كن فيلمش هم يه وقت جعلي نباشه
http://www.rassad.ir/a/761.flv
صادق پورحسین دبیر باز نشسته
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
35
48
هاشمی باید از امریکا وغرب در حمله به سوریه حمایت کند.مگرنه این است که او وخانواده اش از حامیان اصلی فتنه 88 که در جریان ان کاملا با امریکا وانگلیس هماهنگ عمل می کردند؟او و خانواده اش با غرب به رهبری شیطان بزرگ عقد مودت بسته است.ایا اظهارات وسخنرانی این .... ادب نویسنده نامه بدون سلام به رهبری ایجاد اختلاف در بین نظام نیست؟چرا مدعیان سخنان اقای احمدی نژاد در مورد مذاکره با امریکا که همانا مواضع حضرت امام ورهبری عزیز بود ان قدر بلوا وهیاهو سر دادندوگفتنند که می خواهند به رهبری جام زهر بخورانند نثل جامیکه توسط هاشمی به حضرت امام خوراندند.چرا در مقابل این فتنه گر سکوت اختیار کرده اند؟ایا این سکوت معنا دار تائید مواضع ضد مقاومتی رئیس مصلحت نیست.ایا این خانواده ..... ودارو دسته اش در جریان فتنه در صورت پیروزی فتنه در مورد چگونگی دستگیری و تحویل رهبری عزیز به امریکا نقشه نکشیده بودند که به لطف خدا فتنه شکست خورد؟نظام تاکی باید با این ام ........ با رافت عمل کند.ایا این شخص استحقاق این را دارد که مجسمه او را در موزه بگذارند؟ایا پرورش یک منتظری دیگر در بطن نظام ومقاومت به نفع انقلاب خواهد بود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
فتنه تويي برو 260 هكتار زمين واگذار شده به دانشگاه ايرانيان و1600000000 ريال پول واريزي به حساب احمدي نژادرا بررسي كن تا بفهمي فتنه واقعي كيست
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
ناشناس عزیز، با سند حرف بزن،
اینکه اعتقادی نداری به خدا دلیل خوبی نیست که خدا بخاطر حرف ناحق چوب تو آستینت نکنه
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس جان!
بر فرض صحت ادعای شما، آیا آقای هاشمی تبرئه میشه؟
چه ربطی داره برادر من؟
عشق احمدی نژاد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
16
38
موندم اینا چطور انکار میکنن یعنی فایل صوتی رو نشنیدن . یا دانلود نکردن . نکات میخای طریقه دانلود وگوش کردنوهم بزار یاد بگیرن
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
واقعا برات متاسفم یعنی تو یعنی با یه فایل صوتی درباره یه بنده خدا ( حالا گناه کار باشه یا نه) قضاوت می کنی... واقعا که لنگه احمدی ای... بهت توصیه می کنم به دقت فایل تصویریشم ببینی
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
فتنه همونيه كه ارزش پول ملي كشور رو به يك سوم كاهش داد و مملكت را به فقر و بيكاري و فحشا و اعتياد كشوند
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
فايل صوتي مهم نيست 260 هكتار زمين دانشگاه ايرانيان مهم است
افسرجوان جنگ نرم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آرمان جان شما صحبت نکنی بهتره!!!
میدونم فهمیدن بعضی مسائل برات سخته ولی ایشالا خوب میشی!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
13
24
خبر م... ... رو بشنوی صلوات بفرست
پاسخ ها
مهدي محب المرتضي
| - |
۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
الهم صلي علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
الهم صلي علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
الهم صلي علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
خیلی از هاشمی پیرترها هستن که مردم انتظار ....شون رو میکشن خخخخخخخخخخخخ
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
الهم صلي علي محمد و آل محمد و عجل فرجهم
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
19
24
برخی ها از عناصر انگلیس هستند و برای انها کار میکنند این سالها مخفیانه کار میکردند اما اکنون دو خروس بیرون زده و اینها جری شده و علنا از امریکا و اسراییل حمایت میکنند ملت اگاه است و از رهبری انتظار عملی قاطع در برابر خائنین دارد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۱
14
21
نمی دونم اینقدر تفاهم و هم سویی بین نظر آمریکا و اسرائیل با نظر عالیجناب استوانه در مورد سوریه به چه معناست فقط می دونم بعد از حمله به سوریه آمریکا مدعی خواهد شد که ایران به حکومت سوریه سلاح شیمیایی فروخته و بهانه برای حمله به ایران جور میشه حرف این ... هم میشه اثباتی بر مدعاشون
پاسخ ها
مهدي محب المرتضي
| - |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
و احتمالا اون موقع جناب آقاي {خودم سه نقطه مي زارم نكات جان شما زحمت نكش! } ه... پرده از فروش تسليحات شيميايي و اتمي ايران به سوريه توسط احمدي نژاد بر مي دارن و آقاي مص....ح هم از آمريكا براي مقابله نظامي با بزرگترين خطر براي اسلام درخحواست كمك خواهند كرد!
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
مطمئن باش اگه بخوان حمله کنن یه بهانه ای پیدا می کنن ... شما نگران نباشید... آی از اینایی که فک می کنن زیادی می فهمن ولی نظراتشون تهوع آوره بدم می آد
آریا76
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
7
28
فقط فکر این که اگه این حرفا از دهن دکتر یا مهندس خارج شده بود چه واکنشهایی از طرف مجلس ، ق.ق ، عمارها،ائمه جمعه و مراجع میشد مو به تن آدم راست میشه
پاسخ ها
مهدي محب المرتضي
| - |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
حاج منصور و حداد و بروبچ براي عمل به وظيفه تيكه تيكه اش مي كردن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
وای اصلا فکرش نکن مجلس که شبانه جلسه تشکیل می داد برای عزل رئیس جمهور، علما که فتوا میدادند کافر باید اعدام بشه! ق ق که بگذریم! کلا مملکت به هم میریخت. اما این آقایون کلا هر غلطی بخواهند بکنند آزادند چون صاحب مملکت این ها هستند! نه مردم نه امثال احمدی نژادها کلا اینها تو دهن کسی میزنند که مخالفشون باشند.! شده مملکت هم به هم بریزند این کار را می کنند. مگه جرات داره کسی حرف اضافه بزنه .
علی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
آقا از قدیم گفتند که سن که رسید به پنجاه فشار میاد به چند جا. ایشان که جای خود دارند بالای 80. از لحاظ فکری دیگه نمی شه روشون حساب کرد حالا چرا اصرار دارند در بدنه نظام بمانند و خودشون را با این حرفا خراب و خرابتر کنند دلیلی نداره جز جاه طلبی و اینکه طاقت نداره میز ریاست رو ترک کنه
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
مطمئن باشين ايران نفروخته چون ايران مفت تقديم ميكنه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
كاش خداوند سايه بر و بچ را از سر اين مملكت كوتاه ميكرد
ناشناس
|
-
|
۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
18
22
کارشناسان جهان یا حمله شیمیایی دولت اسد را رد می کنند یا غربی ترین آنها، چنین حمله ای را تائید نمی کنند.
حالا چطور ممکن است تهمت های دروغ آمریکایی از زبان شخصیت مملکت تکرار شود؟
پاسخ ها
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
خوب خيلي ها سنشون از 50 زده بالا ؛ كل مجلس خبرگان و...
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
رفقا دقت بفرمایید!
این همون آتش فتنه ای هست که در نامه آقای هاشمی به رهبری نوشته بود!ولی اینبار کلا جو عوض شده و بعضیا جوگیر شدن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
خدا با مردم ودولت سوریه است اگهامریکاییه میدانستند نظر ایشون اینه حتما از سازمان ملل درخواست میکردند که ایشون جز تیم کارشناسان شیمیایی به سوریه بره چون نرفته دولت سوریه رو محکوم کرده ببینم شما واقعا پیرو ولایتی حداقل به نظر مقام رهبری توجه کن وحرمت ولایت را نگهدار نظرت رو جایی نگو که فکر کنند شما در مقابل رهبری قرار گرفته ای دشمنان سوئ استفاده میکنند
rahimy
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
16
20
اگر آقای هاشمی بر نظر خود استوار میموندند با اینکه نظری ضد انقلابی و غرب گرایانه است شاید آنقدر قابل نکوهش نبود که سیاست بازی می کنند و تکذیب می کنند که اصلا چنین چیزی نیست. یاد حسن روحانی افتادم که در تبلیغات ریاست جمهوری می گفت من هسته ای را تعلیق نکردم ! آنوقت جالب این است که این ها به احمدی نژاد با همه ی سادگیش تهمت دروغ گویی میزدند ! !
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
جوک سال ... احمدی نژاد ساده... فک کنم کسی که یه ملتو مچل خودش کرده نمی تونه ساده باشه... ساده
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
دروغگويي تنها نه خيلي چيزهاي ديگر
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
البته احمدی نژاد ساده نبود ولی خداییش مظلوم بود
یه حرفای خلاف واقع هم گفته بود ولی نه از روی هوای نفس (مثل بعضیا)
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
15
26
اقای هاشمی گفتند مملکت در تحریمه مشکلات داریم خب بنده خدا احمدی نژاد هم همین را میگفت که ما بدلیل ایستادگی در برابر زورگویان مشکلات تحریم و.... داریم و این نابسامانی اقتصادی در اثر اینهاست.ولی شماها میگفتید مشکلات در اثر مدیریت احمدی نژاده ما بیایم درستش میکنیم حالا هاشمی رفسنجانی زده زیر حرفاش میگه ما تحت فشاریم و مشکلات زیاده. خب حلش کنین مگه ادعا نمیکردین. من اعتقاد دارم اینها با حرکت منافقانه شروع میکنن به بهانه تحریم ها مشکلات را به سمت رهبری بکشانند و بگویند باید رهبری در مقابل آمریکا کنار بیاید تا مشکلات حل شود و به خیال خود مردم را مقابل رهبری قرار دهند .
امان از نفاق منافق ا... .امان از نفاق منافق ا...
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
فرقه بین این دو عزیز ... چون احمدی نژاد خودش عامل تحریم بود
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
28
28
آفرین بر هاشمی که حقیقت را گفت ولعنت خدا بر بشار اسد
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۲۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
لعنت خدا بر تو و مخالفان آدم خوار و بچه کش و وهابی تکفیری و بقیه نسل نسل هند جگر خوار
حالا ببینم نفرین کی میگیره
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
من با نظر علی مخالفم چون با دیدن فایل تصویری دستگیرم شد که هاشمی این حرفو نزده... ولی متاسفم واسه این ناسناس که حتما خودشم یه بسیجی مخلص می دونه چه طوری می تونه هم وطنش مسلمانشو لعنت کنه!!!!!
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آقا محمد رضا اگه واقعا دلت به حال این مملکت میسوزه از خواب بیدار شو ، اوباما بولش هم گرفت میفهمی یعنی چی دیگه حالا هزاری هم تکذیب کنن (که خدا لعنتشون کنه دروغ میگن ) بازم کار از کار گذشته و از همه بدتر اینکه کسی بخواد فکر کنه اینها همش اتفاقی بوده و حالا یه چیزی بود تموم شد رفت اینها کاملا برنامه ریزی شده بود و خیلی هماهنگ کار شد البته اگه وجدان داشته باشی...
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
احمدي نژاد ميگفت كاغذ پاره نه قطعنامه و تحريم
محمد بنی فاطمه
|
-
|
۰۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
8
16
آقا صدا فتوشاپه!!!
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
صدا که هیچ تصویر هم فتوشاپه ... فقط از این قضیه من این درسو گرفتم که ملت قادرن خودشونم گول بزنن
سید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فقط جهت اطلاع عرض کنم فتوشاپ همانطور که از اسمش هم پیداست نرم افزاریست جهت اعمال تغییرات بر روی عکس نه صدا و فیلم.
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
پشتیبانی از فتنه وفرزندان از لندن برگشته فتو شاپ بودخدا کنه اینطور باشه.ما یکی از روحانیون انقلابی رو داشتیم که حکم اعدام فرزندان منحرف خود رو امضا کرد
خسرو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
22
19
بسیاری از سخنان اخیر هاشمی در اثر کهولت سن و بدون اندیشیدن و تشخثص ندادن مصلحت نظام بیان میشود.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
شاید این صحبتها هم مصلحت نظام باشد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
9
9
نمی دونم اینقدر تفاهم و هم سویی بین نظر آمریکا و اسرائیل با نظر عالیجناب استوانه در مورد سوریه به چه معناست فقط می دونم بعد از حمله به سوریه آمریکا مدعی خواهد شد که ایران به حکومت سوریه سلاح شیمیایی فروخته و بهانه برای حمله به ایران جور میشه حرف این ... هم میشه اثباتی بر مدعاشون
شایان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
14
16
آقای رفسنجانی دروغ که نگفته ؟ گفته؟ تو عمرش یه کار خوب کرد این آقا چرا حالشو می گیرید؟
امیررضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
9
17
کجایی ای بزرگمردِ میدان مقاومت ؟؟ ... کجایی ای شیر بیشه ایستادگی و دفاع از مظلومان جهان ؟؟ ... کجایی ای آنکه آتش بر تار و پود صهیونیستها و شیطان بزرگ زده بودی ؟؟
تو رفتی و میدان خالی شد .... تو رفتی و میداندار مقاومت عالیجنابانی شدند که به همین زودی دوری از افراط !!! و رویکرد مدبرانه و معتدل خود را معنا کردند ...
و خداوند چه زود پرده ها را برمی افکند و سیاهنمایان و فریبکاران و ترسوها و واداده ها و ... را رسوا میکند ... !!!
اللهم عجل لولیک الفرج
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
بزرگمرد ميدان مقاومت!!! شير بيشه ايستادگي!!! دفاع از مظلومان جهان!!!!!
آتش زننده تار و پود صهيونيستها!!!
يا ناداني يا مغرض
در هر صورت خداوند اين مملكت را از امثال شماها محفوظ گرداند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
13
12
هاشمی دیگه اون هاشمی قدیم نیست...الآن یک ..............
پاسخ ها
فلانی
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
اتفاقا همان هاشمی دوران جنگ است اون موقع نمی تونست حرف بزنه الان زبان باز کرده
علیرضا
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
12
11
فیلم و فایل صوتی تحریف شده است
منتظر باشید تا جزئیات و چگونگی این تحریف بزودی منتشر میشود
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
علی رضا جان به این امید مباش این آقایان مثلا بسیجی (نه بسیجی) خوب بلدن چه جوری خودشونو گول بزنن...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
امیدواریم.
khakhs
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
2
2
خلایق را انجه.......
ناشناس
|
UNITED KINGDOM
|
۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
2
14
من به فایل صوتی خیلی شک داشتم... بعد فیلم رو دیدم گفتم شاید از روی فیلم بشه دقیق تر نتیجه گیری کرد... اما فیلم هم از فاصله خیلی دوری گرفته شده بود و چهره رفسنجانی مشخص نبود... و احتمال این وجود داره که فیلم صداگزاری شده باشه...اما زمانی که خیلی با دقت تصاویر رو با صدا تطبیق دادم... متوجه شدم که هماهنگی مناسبی بین تصویر و صدا وجود داره و در کل احتمال واقعی بودنش زیاده.
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
به نظر منم این که صدایی از داخل جمعیت نمی اومد خیلی عادی بود!!!!!!!!! بابا شماها تو فریب دادن خودتون اوستایید (جلل الخالق)
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
یاد ازهار ی نخست وزیر شاه افتادم زمان انقلاب میگفت مردم الله اکبر نمیگند اینها همش نواره .مردم به خیابان آامدند و ازهاری گوساله بازهم میگی نواره
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
15
18
اقا هرکسی دراین مملکت واقعیت را باز گو کند میشود ضدراه امام اقای نویسنده این واقعیتی است که اقای هاشمی گفتند اگر باور نداری به سوریه بروید وازنزدیک ببیند واتهام بی مورد به اقا نزنید
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
شما چند بار رفتی و برگشتی .شاید از طریق بی بی سی رفتی وبه این نتیجه رسیدی نظر آقا امام خامنه ای برای ما حجت است لاغیر
ناشناس
|
-
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
8
12
تا زمانی که چهره نزدیک اشان را هنگام ایراد صحبت های مورد ادعا از نبینم به این اخبار اعتمادی نخواهم داشت. مخوصاً اینکه به نظر می رسد در قسمت مربوط به سوریه فضای صدا عوض می شود. فیلی هم که گذاشته اند مشکلی را حل نمی کند.
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
آفرین... خیلیا خیلی خوب می تونن درباره چیزی که یقین ندارن حکم کنن !!!!!!!!! البته خیلی راحت می تونن خودشونو قانع کنن... ویا اینکه درباره حرف حق خیلی راحت قانع نشن...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
منهم امیدوارم که اینطور باشه .زیرا ایشون خود میدانند که باید دربرابر دشمنان تحریک شده دفاع کرد حتی اگر هم وطن فریب خورده ای مثل منافقین باشند .عملیات مرصاد هم مصداق آن میباشد
شمس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
14
4
آیت الله صالحی مازندرانی همانی بود که علامه طباطبایی او را مورد لعن قرار داده بود و فرموده بود "سود الله وجهه" (خدا روی او را سیاه گرداند)
بالاخره هم پیالگی های حاج آقا را هم باید بشناسیم دیگه
پاسخ ها
ناشناس
| - |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
واقعا برات متاسفم
سعید
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
از کدوم منبع این قضیه رو نقل می کنی؟؟؟؟؟
متاسفم برای شما
کسرا آبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
13
10
اینقدر خواهش میکنم از کیسه رهبری خرج جریان انحرافی نکنید! مهم اینست که رهبری عزیزی که روز 12 مرداد،بوسه بر جبین روحانی(یار غار هاشمی) زدنند،در مراسم تنفیذ سال 1388 دست مبارکشان را پس کشیدند تا با نفس ..... و منحرف احمدی نژاد،آلوده نشود!
فیلمش که دانلود نمیشود،بر صوت هم اطمینانی نیست! به قول احمدی نژاد بی ادبتان: آبو بریز جایی که میسوزه،چرا جایی دیگه میریزی!!!!!!!!!
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
کسرا جان خودتو به خاطر اینا ناراحت نکن ... اینا از ریختن آبروی دیگران لذت می برن ... ولی خدایی ازین که تهمت می زنن و ادعای مسلمانی می کنن نمی شه ناراحت نشد...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
چه کشف بزرگی دیر اومدی همه اینو قبلا فهمیدن مشنگ!! اگه چشای نابیناتو خوب باز میکردی که البته فکر نکنم پخش زنده مراسمو دیده باشی جناب روحانیتون به خودش زحمت نداد دست آقا رو ببوسه آقا بزرگواری کردند خودشون زحمت کشیدن تا دشمنا همون اول کار نگن روحانی با رهبری زاویه داره!!!
حامى
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
12
9
خداوكيلي همه جوره گندش در اورده چه فرقي بين اكبر اقا با اوباما هست تحمل تا كه درست پول داره نصف سپاه را داره مجلس را داره دولت را داره وكلا تقريبا ٧٠ درصد مملكت ( خوش بينانه) دستشه ولي مردم يك دوزاري قبولش ندارند بابا مگه اينجا حكومت اسلامي نيست خودش و دارودسته اش هركاري بخوان انجام ميدن به بيت المال تا انجا كه توانستن دست درازي كردند چي بگم كه كم است قوه خوراكيه خم ميشه براشون ميگه اقا پسرش كي بياد وكي نياد واقعا براي برادرهاي لاريجاني متاسفم كه اخرتشون را بخاطر اين ادمها گذاشتند بخدا قسم از اين ميترسد كه اگر جنگ بشه امكان اينكه همه قدرت از دست بده اين وخانوادش ويا خانواده كدام از اين اشراف ميخواهد بره جنگ بچه هاي مردم رفتن مثل گل پر پر شدند كه اينها بيان مثل شاه شاهزاده ويا مثل خان و خانزاده زندگي كنند اقاي قوه غذايه
نكنه راجبع به سخنان عاليجناب حرفي بزنيد چون بنده خدا ناراحت ميشه حالا اگر خدا ناراحت بشه عيبي نداره
يكي پيدا شد ٨ سال اين را بايكوت كرد ببينيد كه چه بلاهاي سرش اوردند مرتاض دروغگو و............ جالب اينجاست همه نسبتهايكه به احمدي نژاد دادند خودشان دارند واقعا درود خدا واهل بيت بر دكتر محمود احمدي نژاد خدابيامرز امام گفت دشمنان ما انقدر ابله هستند كه فكر نمي كنند وحرف ميزنند
ودرخواست از رهبري واقعا تا اينجا خيلي صبوري كرديد لطفا
جلوي اين اقا را بگيريد عابوري نظام را ميبردهمين ادمها انقدر تويسياست خارجي ما دخالت كردند كه خارجيها به دولت به چشمه هيچ كاره نگاه كنند
وهركس كه دست چپ وراستش را بلد بود ميشد كارشناس امورخارجه وتلويزون عجيب وغريب ماهم استقبال ميكرد وبرنامه ميذاشتند البته مردم ميدانند كه چه خبره ولي حيف
اهاي مردم تو را خدا زورمان كه نميرسه حرف مان هم كه بجاي نميرسه پس بيايد همگي باهم دعا كنيم كه اين اشراف زادهاي از خدا بي خبر به راه راست هدايت شن چون همين كار از دست ما مردم ضعيف بر مياد
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
حامی جان من طرفداره هاشمی نیستم ولی همین 8 سالی که کنار رفت و احمدی نژاد واسه ما تصمیم گرفت ... فهمیدیم خیلی بهتر از خیلیاست...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
ممدی(ممدرضا)نخودی تو همه آشی هستی یه وقت نسوزی؟اگه سوختی آب نریزی پزشکا گفتن خوب نیست زنگ بزن اورژانس!!!!
ariaboy
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
23
17
درود بر آیت الله هاشمی رفسنجانی
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
درود بر شما و هاشمی و اوباما و نتانیاهو و فاءزه و آق مهدی و جورج بوش و جورج سوروس و خاتمی و موسوی و نن جون و قوه غذاییه و تابناک و ... کلیدساز و داداش دالتو...ها و کلا هرچی مردان خداجو ء... اجرت هم با ... ... ... ، ، انشاالله که همینطور که باهم هم فکر و همراه هستید ، همیشه باهم باشید چه تو این دنیا چه تو اون دنیا
ناشناس
| GEORGIA |
۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
انشاالله. تا کور شود کج فهمان ظاهر بین به اصطلاح خدایی
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
7
6
به نام خدا - از همان آغاز انقلاب بسیاری به ارتباطات مشکوک ... ... در زندان با سران سازمان مجاهدین و لاهوتی و گروهک نهضت آزادی و ... آگاه بودند ! ردپای ... از طریق بهزاد نبوی و .... در پشت تلخ ترین حوادث نخستین سالهای انقلاب اسلامی آشکار است و ایشان پایه گذار بدعت بدحجابی پس از جنگ 8ساله و رواج لیبرال سرمایه داری اشرافی از محل غارت بیت المال و حامی احزاب منحله و تکیه گاه فتنه 88 و الان هم حرف های سران آمریکا و اسرائیل و انگلیس خبیث بر ضد سوریه مظلوم و حزب الله لبنان دلاور از دهان ... بیرون می آید ، و اعضای خانواده ... همگی ضد اسلام اند و خود ... هم تنها حفظ ظاهر می کند و یکی به نعل و یکی به میخ زنان مترصد شکل گیری فضای آشوب عمومی و برپا کردن آتشفشان براندازی است ! و نیات خطرناک ... از طرح هایی چون تشکیل شورای ... و شورای ... ( سقیفه بنی ساعده 2 ) و..... با هدف محو ولایت فقیه بعنوان ستون خیمه نظام اسلامی نمایان است !
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
9
8
8 سالی بود از شنیدن حرفای از رو شیکم
این آقا خلاص بودیم ها
بابا یکی جلو اینو بگیره
اینو ولش کنید می گه :8 سالی که ایران با عراق می جنگید دروغ بوده ایران با خودش می جنگیده
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
11
8
یکنفر هم که حرف حق می زند رسوا می شود .
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
حرف حق؟؟!خوارج هم مثل شما فکر میکردن!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
4
8
فیلم رو خیلی چرت تدوین کردید دادا
پس صدای جمعیت کو
پس اکو صدا توی فضای باز کو
این تدوین شده است و اصل فیلم نیس
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
9
1
به نام خدا - از همان آغاز انقلاب بسیاری به ارتباطات مشکوک ها.......در بالاصطلاح زندان با سران سازمان مجاهدین و لاهوتی و گروهک نهضت آزادی و ... آگاه بودند ! ردپای ایشان از طریق بهزاد نبوی و ....ها در پشت پرده تلخ ترین حوادث ضد نظام آشکار است و ایشان خالی کننده پشت رزمندگان و نوشاننده جام زهر به امام و پایه گذار بدحجابی پس از جنگ 8ساله و رواج لیبرال سرمایه داری اشرافیت از محل غارت بیت المال و ... تکیه گاه فتنه 88 و اکنون هم حرف های سران آمریکا و اسرائیل و انگلیس و فرانسه بر ضد سوریه مظلوم و حزب الله قهرمان مکرر از دهان ایشان بیرون می آید ، و اعضای خانواده ایشان همگی ضد نظام اسلامی اند و خود ایشان هم تنها حفظ ظاهر می کند و یکی به نعل و یکی به میخ زنان مترصد فضای آشوب عمومی و برپا کردن آتشفشان براندازی است ! و نیات خطرناک ایشان از طرح هایی چون تشکیل شورای فقهی و شورای رهبری ( سقیفه بنی ساعده 2 ) و..... با هدف تضعیف ولایت فقیه بعنوان ستون خیمه نظام اسلامی نمایان است ! ایشان مسیر انقلاب اسلامی امام خمینی را چنان منحرف کرد که خلیفه دوم مسیر رسول الله (ص) را !!
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
و شما از قشر همان خلخالی هایید... این بنده خدا یکی از ارکان انقلاب بود ... مگر نه این بود که همان مجاهدین خلق که شما ادعای ارتباط هاشمی با اونا رو می کنید قصد ترورش رو داشت!!!!!!؟؟؟؟؟
جنبش بهاري
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بنابه گفته بزرگان سياسي،آب بريز اونجات كه ميسوزه
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
3
7
پس خودش کو؟
صدارو که خیلیا میتونن تقلید کنن.
پاسخ ها
ممدرضا
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
بهانه است واسه تخریب... همین
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به به برادر ممد رضا
کاش الان که فیلمشو هم گذاشتن ببینی بعد یه نظر کارشناسانه دیگه بدی
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
5
5
معمولا کسانی که کم می آورند از صلاح شیمیایی استفاده می کنند ارتش سوریه نیازی به صلاح شیمیایی نداره چون هر روز در حال پیشروی است.( با سند و مدرک می گویم که صلاح شیمیایی کار ارتش سوری نیست. )
پاسخ ها
saeid
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
جون خودت!!!!!
اکبر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
1
0
دوستان اگر هاشمی تایید صلاحیت میشد هم همین موضع رو میگرفت؟
شیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
1
4
راست یا دروغ ماجرا را از کسانی که در اونجا حضور داشتند ببرسید. غیر آن زر مفت نزنید.
فضول باشی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
3
3
آقای هاشمی با بیان این مطالب آیا خودشون نیز فتوی جهاد نکاح رو نمی دهند چون تا حالا که فقط حرف سلفی های تکفیری و سعودی های خبیث را تکرار می کردند این رو هم فتوا بدهند خودشون را راحت کنند
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
2
2
خدا لعنت کند شما را آقای ر............. ملحد که این همه طرف اربابان خودتون رو ( آمریکا و عربستان و وهابیت ) نداشته باشید .
راستگو
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
4
9
این که فیلم سخنرانی نبود همون فایل صوتی را رو یک فیلم جلسه سخنرانی گذاشتن که کاری نداره چرا سخنرانی آقای هاشمی با صورت وی را پخش نمی کنید عکس فتوشاپی را دیده بودیم اما فیلم با صدای ساختگی ندیده بودیم که این هم دیدیم اما خارج از هر بحثی اگر آقای هاشمی چنین موضوعی را گفته خدا پدرش را بیامرزد
نکته بین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
3
4
من فیلمش رو هنوز ندیدم و صداشو هم نشنیدم. فرض بر اینکه گفته باشه...
آقای هاشمی مرد زیرکی است
قطعاً اخباری در خصوص نظام مقدس ما که رو خون شهدا بنا شده شنیده ..
شاید در تغییرات ژئوپولتیک منطقه ای باید رویه ای اینجوری اتخاذ کرد..
شاید در سیاست باید خودزنی کرد... ب نظرم در بازی شطرنج سیاسی اخلاق معنی ندارد و این حرکت مهره هاست که نتیجه اخلاقی می دهد... اندکی پرده قداستها و خداپیغمبریها رو کنار بزنیم و با عینک سیاسیکاری نگاه کنیم به مسایل سوریه!
ب نظر شما چرا انگلیسیها خودشونو زود و فرانسویها کمی دیرتر کنار کشیدن تو مسئله سوریه؟
و فقط امریکا و روسیه ب شاخه شونه کشیدنا ادامه میدن؟
چرا روسیه تو این بحبوحه میاد در مورد رابطه نظامیش با ایران کمی تجدیدنظر میکنه و حرفای نامربوط بارمون میکنه؟ حالا چرا بعدش آقای هاشمی به نقل از شما چنین میگه؟
بد نیست اخبار رو دنبال کنیم و پازلهای هر روزه رو یه جورایی کنار هم بچینیم شاید ب نتیجه ای برسیم که نیاز ب داغ کردن نداشته باشه!
اون پیپ-کشهای اونور آبی ایدئولوژیک ب مسایل نگاه نمیکنند ب منافع خودشون فکر میکنن ...
و راه برتری ما حتی تو مسایل ایدئولوژیکی مان اینه که نذاریم ب منافعشون از طریق ما برسن ...
شاید نیاز باشه حتی ی وقتایی خودزنی کنیم...
اونایی که تو جبهه بودند در زمینه حمله ب دشمن و عملیاتها میدونند ک ما همیشه پیشروی نداشتیم باید کمی هم عقب نشینی کرد چون پیشروی مدام ب شکست حتمی می انجامه
من سیاست نمیدانم اما میتونم ی ذره اخبارها رو کنار هم بچینم و کم فکر کنم و با دیدن از تمام زوایا-در حد توان فکری خودم-بعدش نظر بدم...

شاد باشید دوستان عجول در نظر دهی
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خوب جناب نکته بین
یه نکته را ندیدی!
اگه ما از آقای هاشمی یک کارنامه روشن و بی خدشه را شاهد بودیم ، مباحث شما قابل تامل بود.
بد نیست کمی هم یاد سخنرانی آخرین نماز جمعه ایشان بیفتید که چه خود زنی عظیمی بود!
یاد رابطه اش با احمدی نژاد
یاد مراسم تحلیف
یاد سخنرانی ایشان در سال 88 در مشهد
به نظر شما چرا آقای هاشمی همیشه خود زنی میکنه؟؟؟؟؟؟
تاکتیک عقب نشینی برای موقعیه که یه برنامه برای حمله داشته باشی ، نه اینکه خودتو خلع سلاح کنی!
آقای ژنرال ارتش!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
5
5
فائزه ت ببر برای ...........
پاسخ ها
مردمی نژاد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
لطفا در نظر دادن ادب و نزاکت را رعایت بفرمایید
یاشار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
7
7
درورد به اقای هاشمی که وجدانش نذاشت چشمشو بر روی جنایات اسد ببنده بشار اسد به خاطر این ظلمی که در حق ملتش کرد باید تاوانشو پس بده
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
میشه بفرمایید دیگه چه کسانی باید تاوان بدن؟؟؟
آیا مثلا وحشی هایی که بچه ی 4ساله رو میکشن یا قلب شیعه رو در میارن میخورن ، باید بیان راس حکومت سوریه؟؟؟؟؟
علی
|
UNITED STATES
|
۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
4
3
ناشناس که تو نظرهای همه کامت گذاشتی
لطفا زر زیادی نزن مشخص هست تو از چه دسته و گروهی هستی!!!پشرمتان باد

تو وریه هر تفاقی میخاد بیوفته ایران رو قاطی قضیه نکنید
به ما ربطی نداره
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
پشرمت باد تو وریه هر تفاقی میخاد بیوفته قاطی جشن نکاحی شو پجنگ نکن در انریکا پشامنیت خوبه لا لا
جوادمم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
0
5
صدا که روی فیلم نیست تابشود قضاوت کرد تصویر دور از صدا ست که میتواند مونتاژشده باشد برای قضاوت و پاسخ دهی در روز موعد فیلم کامل نیست
منطق
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
2
4
وای خداییی مننن!!!!... به سر ما چی آوردی که این ملت بدون اینکه یقین به چیزی داشته باشن در مورد افراد قضاوت می کنند... تو رو خدا منطقی باشین ... فیلم رو دانلود کنین ببینین آخه چقدر این فیلم ناشیانه میکس شده...البته امیدی به اونایی که خودشونو به خواب زدن نیست...
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
بیدار شو
آقای هاشمی در جریان این سفر 4 روزه خود به مازندران و پس از بیان مواضع خود در قبال دولت سوریه، در شهرستان نور و در جواب اعتراضات برخی مسئولین و علماء شهرستان نور هم نسبت به این مواضع خود پافشاری داشته است!

آیا این تناقض در گفتار هاشمی رفسنجانی نیست که به شما(آیت الله طباطبایی نژاد) به نوعی دیگر پاسخ میدهد و فایل صوتی را جعلی میخواند( در صورتی که فیلم کامل این سخنرانی از زوایای مختلف در دفتر سایت بلاغ موجود است) اما در پاسخ به اعتراضات برخی از علماء قاطعانه بر مواضع خود پافشاری می کند؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
3
6
کشته این شجاعتشم.بالاخره یه مرد پیدا شد تو این مملکت که طرف حق و خدا رو بگیره. ایول . انشاالله زود زود به دست ظالما بشار اسد ظالم گور به گور بشه
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
یه سوال:
شما فقط از بشار اسد بدت میاد ، یا از بدی؟
اگه بد بده، کشتن آدما بده ، یعنی همه وهابی های جنگ طلب سوریه بدن!
یعنی عربستان بده ، قطر بده آمریکا و... همه بدن!
حالا با نابودی بشار اسد چقدر بدی کم میشه و با موندنش چقدر؟
داداش گلم!
دلت میخواد با نابودی بشار اسد ، شیوخ جانی و دیوانه و شیطان پرست عربستان و قطر ، با اوباما (مثل بوش) عربی برقصن و به فریب دادن ماها بخندن؟
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
4
7
کشته این شجاعتشم.بالاخره یه مرد پیدا شد تو این مملکت که طرف حق و خدا رو بگیره. ایول . انشاالله زود زود به دست ظالما بشار اسد ظالم گور به گور بشه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
آره زود زود خانواده رو آماده کن که جشن نکاح بگیرید
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ناشناس جان
یه کم ادب خوبه
این موضوعات ربطی به هم ندارن ها!
سعید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
4
4
کشته این شجاعتشم.بالاخره یه مرد پیدا شد تو این مملکت که طرف حق و خدا رو بگیره. ایول . انشاالله زود زود به دست ظالما بشار اسد ظالم گور به گور بشه
پاسخ ها
ناشناس
| UNITED KINGDOM |
۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
زود زود ... رو آماده کن که جشن ن... دارین
مسلم
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
پشتیبان ولایت فقیه باشید تا مملگت آسیب نبیند امام خمینی ره...انشاالله که این فیلم ساختگی است وایشون تکذیب کرده ویا میکنند
ممدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
5
4
همون طوری که آمریکا ادعای واهی استفاده از سلاح شیمیایی رو بهانه قرار داد... دایه های مهربان تر از مادر هم این کلیپ صوتی رو بهانه تخریب یه بنده خدا قرار دادن ... واقعا چه فرقی بین این دوتاست!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
ممدرضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
6
1
اگه نظراتمو چاپ نکنی منافقیی ... افتاد
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۳
8
5
هاشمی هرچه می گوید راست است ملت ایران تا کی باید تاوان حماقت های بعضی خشک مغزان بی درایت را بپردازد
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
منظورت از (خشک مغز) احیانا کسانی نیستن که یک نفر را در حد قدیس بی اشکال میدانند و میگویند هرچه میگوید راست است؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
پس نظر رهبر فرزانه چی.؟مرگ بر ضد ولایت فقیه
علی ش
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
6
بشار در جنک عراق ایران خدای کمک ب ما کرد.وبایدجواب خوبیهاش بدهیم.وسر نوشت این بحران.خدا تاید می کند.وچرا می گن عرب وفا ندارد.همیشه دنبال مزد هستنند .مانند بقیه عربهای همسایه سوریه.امید دارم از درگاه خداوند این امنیتخوب ایران را حفظ کند.
وطن پرست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
4
6
اصلا می گیم بشار اسد حمله شیمیایی نکرده.ولی یک کم به کشورش نگاه کنید و اون رو با مثلا مصر مقایسه کنید که وقتی مردم مبارک رو نخواستن تظاهرات کردن و حتی عده کمی هم در درگیری ها کشته شدند ولی بعد مدت کمی مبارک رفت و قدرت رو برای ارتش و در واقع حزبش حفظ کرد .خوب اگر بشار اسد هماین کار رو می کرد و به راحتی همچین فداکاری ای می کرد و به ارتش فرمان اتش به تظاهرات کنندگان بی دفاع رو نمی داد هیچ موقع کار به اینج کشیده نمی شد که عربستان و قطر اینقدر نفوذشون تو سوریه زیاد بشه و منافع ما هم ه طور نسبی حفظ می شد و کر به جنگ شیعه و سنی کشیده نمی شد. درود بر مرد ازاده ایرانزمین "هاشمی رفسنجانی"
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1.مبارک دولت را تحویل ارتش نداد و سندشم عزل فرمانده ارتش وقت(طنطاوی) توسط مرسی است.
2.کناره گیری یعنی دادن دولت دست کسانی که رئیس ندارن و بر سر قدرت دعوا خواهد شد و این یعنی چند دستگی، آشوب و درنهایت فروپاشی
3.عجب مثالی زدی (مصر) الان وضعیت مصر به خاطر تدبیر مبارک هست؟؟یا به خاطر حماقت او؟؟
میهن دوست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
عزیز وطن پرست.مبارک تحویل نداد او یک مهره وسرسپرده سوخته امریکا بوددرعلم سیاست این جابجایی قدرت را میگن رفورم.که توسط امریکا اجرا شد .و مردم را فریب داده وشخص دیگری را جانشین کردند .وگرنه کدام عقل سلیمی باور میکند که انقلابی بدون اینکه سران گذشته کنار بروند شکل بگیرد.در زمان انقلاب خودماهم اگر زیرکی وتیز هوشی اما ره نبود انقلاب توسط خادمین امریکایی امثال بنی صدر وجبهه ملی ونهضت آزادی ودر نهایت منافقین به بیراهه میرفت ودوباره امریکا به شکلی دیگر در ایران حاکم میشد. البته هم اکنون نیز ایادی امریکا تلاش میکنند.ولی با هوشمندی رهبر فرزانه وامت راستین او موفق نشده وانشاالله نخواهندشد.ایادی امریکاهمانهایی هستند که در برابر رهبر وخلاف نظر او هستند طبق نظر امام ره باولایت فقیه باشید تا کشور آسیب نبیند
omid
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
4
3
نمیدانم چرا هنوز بعضیا سنگ احمدی رو به سینه میزنن مگه هنوز جنایتهاش بهتون ثابت نشده
پاسخ ها
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
آفرين ؛ دقيقا وقتي شهرها رو نشون ميدن ياد بمباران شهرهاي لهستان توسط ارتش آلمان هيتلري ميفتم ؛ آخه كدام آدم سالمي مملكت خودشو به اين روز ميندازه ؛ اونهم به بهانه مبارزه با تروريست ها ؛ تروريست ميشه يه نفر دو نفر ؛ صد نفر نه 7 - 8 ميليون شهروند يه كشور
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
آرمان جان زدی تو خال!
من اگه جای اسد بودم فکر میکردم که آیا باید برای خراب کردن شهر های کشورم بهانه جور کنم یا نه!؟
بعد برم چند تا تروریست بیارم تا بهانه جور بشه!!!
داداش من یه بار متنی رو که نوشتی بخون بعد اگه نفهمیدی دوباره بخون!!!!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
4
5
باسلام ضمن احترام به نظر همه ی عزیزان ابتداء می گویم که انشاءاله این فایل صوتی و تصویری جعلی است اما در غیر اینصورت از آقای هاشمی که به این خوبی واقعیت ها را بازگو کردند خواهش می کنم مقداری هم در خصوص واقعیت های اخت...س و عملکرد پسران و دختران و همسر و کلیه بستگانش نسبت راه اندازی فتنه 88 بگویند خوشحال می شویم .
کل احمد
|
-
|
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
4
7
مردم ما در فقر وبدبختی زندگی میکند کسی که بیاید حرف واقعی بزند تهمت ها جاری است مردم سوریه چه ربطی به ما داره ما مملکت خودرا از این همه فقر وبدبختی نجات بدهیم چه دلیل داره توی سوریه ولبنان پول خرج کنیم
پاسخ ها
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
كدوم فتنه ؛ منظورتون نابود كردن پول ملي كشور ؛ اقتصاد ؛ حيثيت كشور ؛ باعث و باني تحريم ها ؛ سيل انفجاري بيكارها ؛ رسيدن سن فحشا به زير 13 سال ؛ رسيدن ايران به مقام دوم معتادان در جهان
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ببین آرمان جان دوباره نظرات کذایی دادی ها!
در پاسخ به (کدوم فتنه) مشکلات معیشتی و اجتماعی رو گفتی که هر آدمی که حتی دانشمند و نخبه هم نباشه، میگه اینا ربطی به هم ندارن!
فتنه ی 88 برای براندازی کل نظام بود که یادمونه چه شعارایی میدادن!
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
بحران مالی جهانی هم همین وضعیت رو داره ولی در اجلاس گروه 20 بحث سوریه مهم ترین موضوع بود
تاحالا از خودتون پرسیدین چرا روسیه اصلا سر این موضوع کوتاه نمیاد؟
به نظرتون اونا از روی شکم سیری و سرگرمی دارن سر موضوع سوریه با دنیا کلکل میکنن؟
یا شاید اطلاعات ماها یه ذره نسبت به وقایع جهان و حقیقت ماجرا های بین المللی کمه و فقط جلوی دماغمونو میبینیم؟
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آرمان جان تو در کشور خارج نشستی وخبر نداری همانجا که رفتی لذتشو ببر .کم شدن ارزش پول ملی عوامل زیادی دارد ضمنا این فقط به ضرر مردمی که پولهاشان تو بانک بوده میباشد ذخایر ارزی دولت که ارزشش از بین نرفته یا سرمایه دارانی که پولهای خودرا بلافاصله تبدیل به دلار وطلا کردند ضرری نکردند یا تولید کننده ها که الآن با گران شدن ارز دیگر در داخل کشور رقیب خارجی ندارند و به بهانه گران شدن نرخ ارز جنس تولیدی خود را چند برابر قیمت میفروشند فقط در این میان کارمندان وکم درآمدها ضرر میکنند اکثر مردم درآمدشان را بادلار تطبق داده اند وبار تورمی به گردن محرومین وکم در آمدها و قشر کارمند که حقوق را به ریال میگیرند هزینه شان با دلار است به دوش میکشند.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
4
6
تورو خدا بس کنین دیگه! 8 سال با یه همچین کلیپهایی به مردم حکومت کردین. دوره شماها با اومدن حجة الاسلام و المسلمین روحانی سر اومده. برید گم شید. کیه که شماها رو نشناسه؟
پاسخ ها
مهم نیست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
نکات‌پرس: غیر قابل انتشار
هوشمند از کازرون
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
5
5
هاشمی را دوست و دشمن به خاطر واقع بینی و عاقل بودنش قبول دارند. کشور را نباید به خاطر ماجراجویی عده قلیلی متوهم و افراطی به آشوب و جنگ کشید. اینهایی که از جنگ در سوریه حمایت میکنند اونهایی هستند که فکر میکنند بهشت منتظرشون هستند. برید بابا دست بردارید. مردم با رای خودشون فریاد زدند که این تفکرات کهنه و پوسیده را نمیخواهند. مجوانان از بیکاری و بی شغلی در سراسر کشور با هزار مشکلات درگیرند اونوقت چند نفر با پول بیت المال برای کل دنیا نسخه میپیچند. تمام مردم ایران پشت سر هاشمی هستند و ازش حمایت میکنند. با یک اشاره هاشمی و خاتمی بود که همه به روحانی رای دادند. هاشمی فردی دور اندیش است حتما مصالح مملکت ایجاب کرده چنین حرفی بزند. هیچ کس موافق جنگ نیست همه حامی هاشمی هستند.
مجتبی
|
UNITED KINGDOM
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
4
آقای یاشار کمی دلتون به سوزد آن ها هم مسلمانند
پاسخ ها
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
كاملا موافقم
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
2
خدایا امام زمانمان را برسان رهبرمان را حفظ کن و دشمنان اسلام ،انقلاب،امام و رهبری را به وسیله ی سخنان خودشان رسوا و نابود کن...
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
3
خدایا امام زمانمان را برسان رهبرمان را حفظ کن و دشمنان اسلام ،انقلاب،امام و رهبری را به وسیله ی سخنان خودشان رسوا و نابود کن...
پاسخ ها
آرمان
| UNITED KINGDOM |
۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
انشاء الله يه 100 يا 200 يا 1000 يا يه ميليون سال هم صبر كنيم ... ميان ...
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
پس چی که میان!چشم نداری ببینی ما پشت وپناهی مثل امام زمان عج داریم؟؟به کوری چشم امثال تو میان!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
آرمان تو اصلا امام زمان را معتقدی اگر معتقد بودی برای ظهورش روز شماری میکردی نه 100 و200و...
مهم نیست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ارمان عزیز لطفا دیگع نظر نده. خیلی ا...ی خدایی
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
4
خدایا امام زمانمان را برسان رهبرمان را حفظ کن و دشمنان اسلام ،انقلاب،امام و رهبری را به وسیله ی سخنان خودشان رسوا و نابود کن...
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
به حق صلوات بر محمدو آل محمد...الهی آمین
پوریا ملا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
4
1
ویدیو که کیفیت خوبی نداشت و فکر کنم در ایران بیش از صد صد پنجاه نفر تقلید صدای هاشمی رو بلد باشن!!!
هاشمی هر چی باشه ان شا الله خائن نیست و نخواهد بود.
ولی با این همه سلامت احمدی نژاد صلوات
mash masha la
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
2
,خب،وامانظر:هرکس دلش برای ایرانی که بنیانش نه شرقی نه غربی فقط جمهوری اسلامی میتپه کاری به حماقتهای اسدو بهانه های غرب وامتیاز گیری بلوک شرق نداره فقط به جمهوریت ایران فکر میکنه... تاببینیم کدوم الاغی جرات داره به "ایران"چشم طمع بندازه
پاسخ ها
دلاور
| UNITED KINGDOM |
۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
وقتی که خاکریز اول (سوریه) رو زدن هر الاغی هوس میکنه یه آهنگ خر در چمن بخونه ، چشم طمع پیشکش
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خوبه خودت میگی جمهوری اسلامی،اسلام حدومرز نداره هر ناتوان یا مستضعفی باشه باید کمک کرد،حتی کافر!برو سیره ی ائمه معصومین رو بخون...
فعلا که داره می ندازه،چشاتو باز کن!
پوریا ملا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
3
ویدیو که کیفیت خوبی نداشت و فکر کنم در ایران بیش از صد صد پنجاه نفر تقلید صدای هاشمی رو بلد باشن!!!
هاشمی هر چی باشه ان شا الله خائن نیست و نخواهد بود.
ولی با این همه سلامت احمدی نژاد صلوات
مهران
|
UNITED STATES
|
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
6
6
جنگ طلبی آمریکا رو نباید بهانه کنیم تا جنایات اسد و پدرش رو در حق مردم بی پناه سوریه انکار کنیم. حالا جون آمریکا قصد جمله داره پس حکومت سوریه پاک شد دیگه آره؟؟؟ سخنان رفسنجانی در دفاع از مردم سوریه کاملا بر حق هست و هیچ تضادی با قبول جنگ طلبی آمریکا نداره. ظلم و ستم در هر کشوری نکوهیده هست چه در کشور متحد (مفت خور) اسد و چه در مصر و لیبی و عربستان و ایران
محمد حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
4
سلام از روز ازل امام فرمودند این اتقلاب انقلاب پا برهنه هاست.ولی متاسفانه کسایی که خودشون و خانوادشون مدعی صاحب بودن این انقلاب هستند پابرهنه ها نیستند. آقا ما هر کدوم ر می بینیم فقط ممکنه تو حموم پابرهنه بشند وگرنه در حالت عادی می تونن اقتصاد مملکتو بالا پایین کنند. پس نتیجه اینکه یا این انتقلاب اتقلاب پابرهنه نبوده که بوده . و یا اینکه اینایی که بع از انتقلاب به این نظام چسبدند و ولش نمی کنن و الحمدلله روز به روز مدعی تر و چاق و چله تر می شند تو انقلاب هیچ سهمی نداشتند که نداشتند و خودشونو جا زدند. می شه بفرمایین بچه آقای روحانی چرا خود کشی کرد. بچه های آقای هاشمی این همه پول و قدرت را از کجا آوردند. آخه پابرهنه های دیگه هنوز هم با قبل فرقی نکردند فقط مدعی نیستند.در ضمن آقای هاشمی که بعضی ها فکر می کنند آخرشه کمترین خیانتش به این مملکت تمدید نا محدود معاهده ان پی تی و امضای معاهده سی تی بی تی است. البته اونایی که این چیزا رو نمی دونن بهتره باز هم خودشونو به خواب بزنند انشاالله خوابهای خوش ببینند. خلایق هر چه لایق
اکبر هاشمی رفسنجانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
5
1
ان شا الله غلط کردم
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
انشاالله توبه ات قبول شه!
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
5
3
هشت سال دولت عدالت محور شعار پاکی و پاکدامنی سر داد و شعار داد که علیه هاشمی و امثال او مدرک داره ولی هیچ چیزی در چنته نداشت . ولی چند روز بعد از کنار رفتن فقط یک قلم از خیانت های لو رفته آنان 16 میلیارد تومان بود به اضافه چند تا ساختمان در بهترین نقاط تهران و 200 دستگاه مگان 80 میلیونی که به قیمت 15 میلیون به نورچشمی ها دادن و... خدا می دونه اگه بررسی بشه چقدر خیانت و اختلاس و.... رو بشه از دولت عدالت محور!
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
ببینیم آقای روحانی با حمایت های جناب آیت الله!!هاشمی چه گلی بر سر ما میزند!
حداقل احمدی نژاد همون هایی بود که حضرت آقا فرمودند،احمدی نژاد اصلح زمان انتخابات خودش بود
نیما
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
0
2
دوستانه من آلمان ها بعد از جنگ جهانی که کشورشون به طور کلی نابود شده بود به دولتشون اعلام کردند ما در روز 12 ساعت کار میکنیم.8ساعت برای دریافت حقوق و 4ساعت رایگان برای آبادانی کشورمون.حالا الان کشورشون و ببینید! فقط اتحاده بین مردمه یک کشور که میتونه اونهارو به هدفشون برسونه.تروخدا انقدر همدیگرو تخریب نکنید.ما همه ایرانی هستیم.چرا انقدر باهم سر جنگ داریم.اگر به وجود خدا اعتقاد داریم پس بذاریم خوده خدا به کار هرکس رسیدگی کنه.چرا ما با طرز تفکر خودمون دیگران رو محاکمه کنیم.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خدا مارو واسه چی آفریده؟؟یه خورده به جمله فکر کن!
آره ایرانییم ولی یک ایرانی اگه منافق شد یا از منافق حمایت کرد قضیه اش فرق داره دوست عزیز!
مجتبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
3
2
بروید توبه کنید این فایل صوتی جعلی است بروید توبه کنید بروید از آقای هاشمی عذرخواهی کنید این فایل جعلی بود.
وای بر روزی که فایل های سال 88 رو بشود و ما بفهمیم که این همه سال در خواب بودیم
باز هم قضاوت اشتباه کردیم.....
.
.
نخوانده درس قضا قاضی شده ایم !
چه آسان برمسند قضا تکیه میزنیم !
طوفانیم و نسیم را قضاوت میکنیم !
بلائیم ومبتلا را قضاوت می کنیم !
ظلمت بی چراغیم ونور رابه قضاوت نشسته ایم !
آفتیم و از کشتزار آفت زده می گوییم !
برسفره هایمان قضاوت لقمه می گیریم برای هم !!!!!
ناشناس
|
UNITED STATES
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
7
8
بشار اسد جانیه، هاشمی حرف حق می زنه
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
من میدونم شما قسط بدی نداری!فقط برعکس گفتی...اونم بخاطر تاثیرات هاشمیه!
چشاتو باز کن اشتباه نکنی وطن فروش آمریکایی!
مهم نیست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
ناشناس عزیز خواهشا شر نگو
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
2
2
به نظر من ه... به علت رقابت نا سالم سیاسی در داخل و تحت تاثیر اطرافیانش که علاقه ای به آرمانهای انقلابمون ندارند در حال منحرف شدن از راه انقلابه.
علی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۴
1
1
فیلم کاملا ساختگی وتقلید صدای ایشان است هاشمی خیلی باهوش تر از این حرفهاست
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
هاشمی چیه؟!؟!؟!؟باهوش؟
چه جک خنده داری!
البته در عرصه ی منافق بازی چرا!امثال تورو خوب گول میزنه...
آرزوی عاقبت بخیری دارم برات
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
3
2
به نظرم رفسنجانی واسه این کشور ومردمش دلسوزتر از کسایی هستند که مدام پشت سوریه رو میگیرند ومردمو میخوانن بدبخت کنند .اگه واقعا حمله بشه شما فکر میکنید حریف امریکا میشید بهتره از توهمات بیاید بیرون ما اول باید خودمونو وکشورمون رو بسازیم اونقدر قوی بشیم که بتونیم تو دنیا حرفی واسه گفتن داشته باشیم اون موقع هستش که میتونیم جلوی امریکا واستیم وحرفمونو بزنیم
کسرا آبی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
2
2
محمدحسین جون!میشه بفرمایید چند سالتونه با این همه اطلاعات ناب؟!
آخه عزیز دل برادر! اگر جمله معروف"هاشمی زنده است چون نهضت زنده است"حضرت امام به مناسبت ترور نافرجام همین به قول شما چه و چه و چه را هم نشنیده باشید،انشاءا...خبر تصویری دیدار مجلس خبرگان رهبری را در تاریخ امروز14/6/1392دیده اید که چگونه آیت ا...هاشمی چند روز پس از این سخنرانی کذایی، در کنار دست راست حضرت آقا نشسته بودند و جالب اینکه حضرت آقا هم کمترین اشاره ای به این ماجرای احمدی نژادی سخیف و نخ نما، نفرمودند! درعوض تا توانستند دوباره به تمجید و حمایت آقای روحانی(یار غار هاشمی)پرداختند!
سنت کمه،حداقل بینش سیاسیتو بالا ببر و کمی واقع بین و به روز باش!
و اما شما ناشناس بی ادب! کور شمایید که بوسه آقای روحانی بر کتف آقا را در روز تحلیف ندیدید همانگونه که برخورد سرد آقا را با احمدی نژاد در دو مراسم تحلیف سالهای88 و 92 ندیدید!
از خدا جوییم توفیق ادب/بی ادب،محروم ماند از لطف رب!
ميرميران از چالوس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
0
جناب علي از تهران ، خوشم اومداز اين كه صادقانه و بي ريا حم...تت را نشان دادي ،
علیرضا سوری
|
-
|
۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
2
2
فایل تصویری خیلی ناشیانه جعل شده دقت کردین در موقع استفاده اسد از سلاح شیمیایی دوربین تصویر هاشمی رو نمیگیره که یه موقع با استفاده از بزرگنمایی های خاص بعضی از نرم افزارها دروغ جعل کنندگان رسوا نشه.به نطرم کا کار جریان انحرافیه که دستش با ایادی استکبار در یک کاسه است و هدفش حاشیه آفرینی برای نظام می باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
چرا بیخود طرفداری میکنین کافیه مردم و مسئولین شیرگاه مازندران شهادت بدن در ضمن قبلش حرفاش در اصفهان چی؟!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
0
غهعغ
مرزدار
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
1
سلام خدمت همگی.
اول بگم که نظرهرکسی برای خودش ودر جای خودش محترمه.
اما سعی نکنیم که بحث اصلی روگم کنیم.چیزی که مابهش اعتقاد داریم اینه که ستون خیمه ی انقلاب ولایت فقیه وشخص مقام معظم رهبریه.مواضع وسیاست های ایشون کاملن کارشناسانه واسلامیه وسالهاست مجلس خبرگان رهبری که ازمجتهدین خداترس وعادل ومنتخب مردم تشکیل شده این رو تایید کردن.مدتهاس که مواضع آقای هاشمی به صورت علنی زاویه دار وبعضا متضاد با مواضع صریح رهبرعزیزماست.بحث،بحث این یک فیلم ویک صوت نیست.بیجا بحث روبه آقای احمدی نژاد وآقایون دیگه نکشونید.سیاست رهبر انقلاب امروز بردفاع سیاسی،نظامی،فرهنگی واقتصادی سوریه،لبنان وتمام کسانیه که روبه روی اسرائیل قرار دارن.به فرموده مولاعلی(ع)یکی از سه دوست ما شمن دشمن ماست.حداقل الان سوریه دشمن امریکا واسرائیل که هست؟تازه اگه دوست مانباشه-که هست-.
خسته تون کردم،اما دقت داشته باشین که اصل وفرع باهم قاطی نشن ومرزهای اخلاقی روهم رعایت کنیم.
مخلص دوستان
یاعلی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
آفرین بر تو. نه اینکه نمیفهمند.په نه په
مهدی ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
3
3
ای دوستانی که عرض می کنید تلویزیون بیگانه دروغ می گه ولی تلویزیون ایران همه چیزرو درست می گه,بایدبه این دسته ازادم های بیسوادبگم هیچ کس یادش نرفته که چطورسخنرانی مرسی درایران توسط تلویزیون ایران کاملا تحریف وعوض شد,هیچ کس یادش نرفته که چطور دوبله ی مراسم تولد پسر شاهزاده انگلستان کاملا توسط تلویزیون ایران تحریف شد,هیچ کس یادش نرفته که یکی ازگزارشگران ایرانی که ازیک شهروندلندنی سوال پرسید چطور صحبت هایش روعوض کرد!البته اون بیسوادی که این حرف ها رومیزنه صددرصد زبان لاتین بلد نیست.مطمئنم توی جواب من هم میگه طرفدار انگلیس وامریکا وفرانسه هستم,همیشه اکثردنیا دروغ می گه فقط ایران راستگوهست.میگن نباید دخالت بیگانه درسوریه باشه ولی فقط مامیتونیم دخالت کنیم نیرو بفرستیم.بابا توایران انقلاب شد که حکومت دست یکنفر (شاه)نباشه ولی چطور عده ای ازانقلابیون از خانواده اسد که حکومت موروثی دارند دفاع می کنند.چرا وقتی یکنفرازحق صحبت می کنه بدون اینکه واقیعیت روبدونید محکوم می کنید وفقط به صحبت های یه عده اکتفا می کنید,بله شما جزء دسته ای می باشید که اگه همون دسته توی روزبهتون بگن شبه ,شماهم کورکورانه میگین بله معجزه روببین هواروشنه ولی شبه!متاسفم اندک جماعت نادان ایران.
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
تند نرو اخوی!
سوریه خط قرمز مقاومته و همه مون میدونیم.
هرچند حکومتی نا عادلانه سرکار باشه!ولی حداقل مثل حاکمان سلفی خونخوار که نیست!
حالا شما میگی باید ولش کنیم و دودستی تقدیم این شیوخ حرومزاده ی وهابی کنیم؟
رسانه های ما ممکنه همه واقعیت رو در سوریه نگفته باشن ، ولی شما انتظار داری متحد استرااژیک خودمونو توی رسانه خودمون بکوبیم؟
ضمنا دروغ های بزرگی مثل هولوکاست،11سپتامر،سلاح های شیمیایی صدام و.... ، قابل مقایسه با ترجمه غلط سخنان شهروند لندن نیست!!!!!!
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
زرشک!چرا واسه خودت تاسف می خوری؟
عب نداره،ترجمه و این جور چیزای ایرانو قبول نداری برو peresTV نگاه کن که به زبان لاتینه
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
منهم با دروغگویی مخالفم .ولی هر راستی را هم نباید گفت مثلا بگیم مملکت بر اثر تحریم در پرتگاه سقوطه. بعد نتان خوشحال بشه وبگه تحریمها اثر کرده پس تحریمها روشدت بدید آیا این خیانت نبود هر چند دوستان داخلی اونها گزارشات رو لحظه ای به اونها میدن عصر اینترنته
مهدی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
1
نه بابا اخه خودم می خوام کل زندگیمو بعد ازفلسطین به سوریه بدم .مال خودمه به کسی همهیچ ربطی نداره.نمیخوام ایران اباد بشه زوره.....
پاسخ ها
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
دیدیم وقتی چاکر و مخلص غرب بودیم(قاجار و پهلوی) چقدر ایران آباد شد!!!!؟؟؟؟
ضمنا موضوع سوریه و فلسطین یه موضوع جهان شموله ، شما یه کم درمورد تاکید آمریکا بر امنیت اسرائیل و هزینه دادن برای اون ، فکر کن ببین چرا آمریکا موجودیت خودشو با اسرائیل یکی میدونه!
از جنگ خیر و شر تو دنیا خبر داری
از تقابل ایدئولوژی الهی(ظهور) و شیطانی(فراماسونری) خبر داری؟
مهم نست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
داش مهدی حالا کل زندگیت،چی هست؟
حسین آزادیخواه
|
-
|
۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
3
به نام حضرت دوست
که هرچه درعالم است همه زاوست
سلام وادب واحترام به تمام مردم قهرمان وسرفراز ایران وجهان . خصوصاً آزادیخواهان وآزادمردان از هررنگ ونژادودین ومرام وبالاخص ، طرفداران واقعی آزادی که محمد رسول الله وعلی عالی وفاطمه وفرزندانش را به لحاظ ظلمی که به انان رفته می شناسند وظالم رانیز می شناسند.امابعد
دوستان عزیزم من به هردو انقلابی بزرگ از تمام وجود احترام وانان را بزرگ می شمارم وباکمال ادب واحترام انان را نقد ومظر خودرا آزادانه در معرض دید افکار عمومی قرار می دهم . ان شا الله برای دیگران گشایشی وبرای من بازخوردی مثبت داشته باشد.
الف : هردو بزرگوار امام وهاشمی ورهبری وهاشمی هم دردوران ستم شاهی فعالیت کرده وشکنجه وفشار دیده اند وتهمت ها وتبعیدها شده اند و مکر های بیسار از شرق وغرب دیده اند . پس ای ها آدم های معمولی وساده نیستند.
ب: آن موقع که ما فقط اسم مبارزه را می خواندیم آنها کتک می خوردند وباالفیای سیاست آشنا هستند.
ج: آن موقع که در تظاهرات 57 شعار میدادند تا سقوط شاه خائن نهضت ادامه دارد حتی اگر شب وروز بر ما گلوله بارد را خوب یادم هست . شما چیزی یادتان هست؟
د : نه امام امت ونه امام فعلی (رهبری) بعضی ها خوششان نمی آید ولی من به دوستان می گویم امام یعنی پیشوا ورهبر واین هم از بیسوادی ماست که یکی را امام ورهبر می گوییم ودیگری را رهبری وان شالله بعدی را پیشوا مثل آلمانها.
القصه ، هیچ یک از دو مقام رسمی کشور به جز آیت الله العظمی خمینی که رهبری بلامنازع در کل جهان بشری بعداز دوران رسول الله وولایت فرزندانش بود نه می توانست به آمریکا وچپاولگران راحت بتازد وبازبان ساده بامردم کوچه وبازار حرف بزند وبه دنیا ومردمش فقط حرف خدا را بزند ولا غیر تازه ایشان را هم به دفعات مانند جدش یک سری افراد محکوم می کردند وخیلی ها هم جانشان را به خاطر اجرا شدن حرف امام در طبق اخلاص می گذاشتند و...وخیلی ها هم نق واعتراضات جدی و....که هردو هم از دو دیدگاه متفاووت موضوع را می دیدند ومی پنداشتند که هردو هم صحیح بود چون هرکسی اذن خود شد یار من از درون من نجست اسرار من (مولوی) ولی امام برای منفعت این گروه وآن گروه چیزیب نمی گفت : دشمن هم بخوبی می دانست .امروز آیت الله خامنه ای تمام سعی وکوشش خودرا بر همین منوال نهاده وهمان راه را می رود کاری هم ندارد کی خوشش بیاید وکی نیاید . حرف حرف حساب است وحرف حق واسلام.
ه اما جناب آیت الله هاشمی ، دوتفاووت عمده با دو نفر دیگردارد. 1 – بارها وبارها بع عنوان یک فرد حقوقی وصاحب منصب با آمریکایی ها مصاحبه کرده وواقعاً آنها وشیطنت های آنان را می شناسد . تفاووت عمده ایشان با دو مرجع فهیم وعالیمقام این است که ایشان باید پاسخگوی نظرات در تمام مراجع بین المللی باشد . آن دوبزرگوار نظرات قران ورضای خدارا فریاد می کنند ونه نظر شخصی خودرا .
آقای هاشمی ، اگر مشکل وابستگی فرزندان را مستقل و بدون لابی حل کند مچ خیلی از اشخاص دیگر رادر بیرون وداخل ومسجد ودانشگاه و بازار را به شکل جدی میشناسد وآگاه است.و به راحتی مچ آنان را باز می کند .
هاشمی به این جا رسیده است که در حصر محاصره اقتصادی درسوریه نه آمریکا واسراییل ولابی صهیونیستی بیگناه هست که اشد من ازنا وکفار ومنافقین وناکثین و.... همه رااگر جمع کنیم بازهم به سوابق این ها هیچ بشری نمی رسد . اما ، در دوران حکومت پهلوی همین آمریکا وچین با شاه دست می دادند وباهم پالوده می خوردند ومردم ما هزاران شهید می دادند. درآن موقع ما مردم ایران می گفتیم : آمریکا چین ، انگلیس شرمتان باد . که با شاه که این همه جنایت می کند وحقوق ما را نادیده می گیرد شمادست می دهید وبه فکر منافع خودتان هستید و!!!!!!!! حال اکبر هاشمی رفسنجانی می گوید : سوریه ئ هم کارهای شاه خائن راتکرار می کند . شرمش باد . سوال بالخره هرکسی وهر حکومتی به مردمش ظلم کند مامردم ایرا از او تبری نی جوییم .درست است یا نه؟؟؟؟؟؟ درثانی اگر وزارت خارجه از هم پیمان شیعی وطراز اول ماکه سالها به او پول وکمک و تجهیزات می دهیم برعکس اعراب وخط مبارزه با اسراییل را تقویت ومشارکت می کنیم موقعیت سیاسی داخلی اورا خوب بررسی وگزارش می کرد عین تحلیلی که امام خمینی (ره) از شوروی داشت که کمونیست سقوط می کند وکرد وفروپاشی شد. وسازمان سیای
آمریکا درست عکس آن راگزارش کرد که شوروی استوار و قدر قدرت است وامام پیروز این تحلیل بود تا جاییکه سقوط
راوسقوط غرب راپیش بینی کرد که همگی درست از آب درآمد.حال دریک سو ماهستیم وروباه مکار روسیه ومردم سوریه وکل جبه ی کفر ، هاشمی باداشتن روابط خوب با عربستا ن سعودی در تلاش است تا بتواند ایران را از فشار وبحران هایی که در حالذ حاضر باعث ورشکستگی اقتصادی کشور شده است نجات دهد. راه دیگری را نمی توان جز این برای مذاکره وخروج از بن بست فعلی باور داشت . واز طرفی مقام عالی کشور به عنوان رهبری اعلام داشت با هر شکلی وروشی وتمهیدی اوضاع را پیش ببریم اما از اصل واصول انقلاب باز نمانیم . راحت بگویم راه را گم نکنیم . سووال امام امت بما آموخت اصل بقای جمهوری اسلامی است . بقای انقلاب اسلامی است . خب اگر همه چیز را فداکنیم وشکست بخوریم هیچ کس در دنیا بخصوص کشور های مسلمان که الحودالله از ملت مادفاع نمی کنند وبقیه هم که ماراتروریس مینامند چه چیزی ازما واسلام ناب محمدی می ماند تا جلوی انان پایداری کند . نتیجه بزرگترین دشمن مردم جهان به خصوص مسلمانان فقط جهل آنان است . از کلام گهر بار رسول گرانقدر اسلام (ص)
به هر حال چه بشار اسد تاموقعی برای ما اهمیت دارد که حفظ کیان ایران اول باید ایران باشد که فرهنگ اسلام ناب را از ان به جهانیان با این همه سانسور و 200شبکه ماهواره ایی مخالف انسان وآزادی وآزادیخواهی را پوشش می دهند وحتی حاضر به پخش شدن برنامه های صداوسیمای ما با آن همه اعتراض ونق را هم ندارند . وتازه مردم ما خوب می دانند که اگر ایران سانسور است . خب پس معنای آزادی وآزادیخواهی ولیبرال دمکراسی آلمان وفرانسه و.......خالی بندان چپاولگران ودشمنان بشریت وضد آزادی در غرب وشرق صدالبته متخصصین خاموش کردن صدای مظلومان که در تمام دانشگاهیشان مدارج عالی تخصصی جهان را به نمایش می گذارند از یک صداوسیمای سرا پا معترض راهم محض رضای خدا یه خبر که هیچ کل شبکه های ایران راقطع می کنند .
نتیجه 2 – مامکلف به بیان وابلاغ هستیم وجای مردم جهان وساحت مقدس امام عصر نیستیم از مظلوم دفاع وبرظالم هم میتازیم.
نتیجه 3 – باقی مسلمانان از هر گروه وقبیله باید یاد بگیرند که آزادی وآزادی خواهی مجانی نیست خسارت دارد مثل دوران رسول الله (ص) ودوران انقلاب اسلامی نه مثل تفکر مردم مصر که می گفتند احمدی نژاد راست میگه . وقتی خبرنگار گفت شما وحکومت مصر هم فریاد بزنید ، مصاحبه شونده مصری گفت : هزینه داره ماخسارت می بینیم . شتر سواری دولادولا نمی شود مثل آقایان به اصطلاح خیلی زرنگ اخوان المسلمین که آمریکا به سادگی انقلابشان را با یک کودتای ساده ملا خود کرد.
نتیجه 4 – این قرن بخواست خدا قرن غلبه بر مستکبران است . سرمان گرم دشمنی با یکدیگر نشود راه راگم نکنیم . خداوکیلی آمریکادردستان شفابخش صهیونیستهاست . واصلاًکشوری به نامش هست ولی هویت مردم مظلوم آمریکارا صهیونیست ها وشرکتهای چند ملیتی به باد فنا داده اند وبس .
نتیجه 5 – کودتای علیه مصدق و مسایل خاص آن دوران است . عزیزان تاریخ در حال تکرار است باهم باشیم باهم فکر کنیم باهم تصمیم گیری کنیم . قدر انقلاب ورهبر ووحدت رو بدونیم که نه آقای خامنه ای معصوم است نه هاشمی ونه هیچ کس غیر از 14 معصوم اما بدونید خوب بدونید دشمن روی ایستادگی نماینده ما رهبر ما کم آورده است. مشکلات را با سیاست و با سیاست بازی هم با توکل وان شالله سرگرم شدن دشمن به مشکلات خودش و سقوط اقتصاد خودش سرنگون که وعده قرآنی است امیدداریم. ویادمان باشد آمریکا برای امریکا شدن خیلی تلاش کرده ماهم برای ایرانی آباد وآزاد وخط فکری اسلام آنهم از نوع ناب حالاحالا هاباید تلاش کنیم تاجهان را با عدالت و محبت و صعه ی صدر ومدیریت صحیح کشور وفرهنگ اسلامی را در عرصه ی جهانی آشنا وبه نمایش بگذاریم.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
7
6
2 سال هست که مرتب تلویزیون ایران داره از پیشروی های سوریه پخش می کنه . والا تو این دوسال اینجور که اینا پیشروی داشتن الان باید به خود آمریکا رسیده بودن .
نه اینکه مخالفان رسیده باشن به حومه دمشق !!!!!
پس وقتی دیکتاتوری کم میاره مجبور میشه از سلاح شیمیای استفاده کنه .
همه مردم دنیا اینو دیگه میدونن .
پاسخ ها
اندیشه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
عقل کل جنگ در سوریه چریکیه! در ضمن اگه بشار اسد سلاح شیمیایی داشت که علیه تکفیریها و دشمنان سوریه ازش استفاده میکرد نه علیه مردمش!همه دنیا هم همه چیو میدونن که دارن علیه جنگ طلبی های امریکا در دفاع از سوریه اعتراض میکنن!!!
جواد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
خیلی جالبه که هنوز داریم زور میزنیم به افکار عمومی داخلی بقبولونیم که طرف حق کیه و طرف باطل کیه!!!!
از مردم آمریکا و سوئد و فرانسه و ... میخواهیم به مردم ما طرف حق را نشان بدهند!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
0
0
واذا خاطبوکم الجاهلون قالو سلاما
توحید
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
2
1
سلام
یک عده از دوستان انگار چشم و گوششان بسته است و می گویند که حکومت بشار اسد گاز شیمیایی رو بر سر مردمش ریخته .بابا این گروهای تکفیری وهابی هستند که بمب شیمیایی رو بر سر مردم مظلوم سوریه ریخته است باور ندارید اینم لینک فیلم استفاده این گروه ها از بمب شیمیایی
هتما دانلود کنید و اگه بشه مسئول سایت آن را در پستی اعلان کنند.
http://goognos.persiangig.com/.haol0QI7sG/khardal.mp4
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
کیه که بفهمه!اینا چشم و گوشو می بندن فقط دهنو باز می کنن
مهدی
|
-
|
۲۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
1
...نیه دیگه.به نظرم اگه معاویه از قبر بیرون بیاد, میاد شاگردی .... رو میکنه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۵
1
1
من فیلم رو دیدم کاملا تابلوبود صدای ایشون نیست ضمناخودفیلمم واضح نبود!
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
4
سخنان متعلق به آقای هاشمی است. و ایشان با توجه به شرایط و قراین درست فرمودند. البته زیر فشار مجبور به انکار شده اند ایشان عادت ندارند با دروغ گفتن نمک رو زخم مردم بپاشند . در ضمن از رژیم بعثی سوریه همه چیز بر می آید.
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
متاسفم که با هر فشاری حرف ایشون هم عوض میشه!
فعلا که از جناب آیت الله!!!همه چیز برمی آد
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۵
با عرض معذرت اشتباهي مثبت دادم .
رضا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
2
1
ضمن آرزوی سعادت وسربلندی شماعزیزان بایدابتدابه برخی ازاونها این نکته رومتذکرشم که ازنگاه احساسی وبدورازمنظق درامورسیاسی بایدجداپرهیزداشت وبایدحتماتحمل نطرات مخالف وانتقادی روهم داشت واونهاروشنیدچه بساکه اونهادرست باشندوباعث ایجادنگاه درست درمابشوندپس عزیزان بهتره منطقی تربه ماجرانگاه کنیم بشاراسددیکتاتوره قبوله مشروعیت سیاسی هم نداره قبوله بنام جمهوری مثل یک ولیهدحکومت روازپدرش به ارث برده ودرواقع خیانتی آشکاربه مفهوم نظام سیاسی جمهوری کرده درحالی افرادلایق ترازاوهم بودندقبول درطول زمامداریش تاحالاحتی یک انتخابات بدردبخوروموردتاییدبرگذارنکرده قبول دودستی قدرت روچسبیده وهیچ جورکوتاه نمیادقبول اماخیلی ساده لوحانه است که فکرکنیم آمریکاومتحدانش هم واقعابرای دموکراسی وسرنگونی دیکتاتوری اسدونجات مردم سوریه بدنبال نابودی حکومت اسدهستند قطعابحث برسرمنافع است جنگ درسوریه دیگرجنگ برای آزادی نمی تواندباشدبلکه جنگ برسرمنافع است منافع اسدوحامیانش بامنافع مخالفان ومتحدانشان باهم ضدیت پیداکرده وهیچ راهی هم برای پیداشدن راه حل سیاسی بحران پیدانشده لذادیگرمیماندبه اینکه زورکدام یک میچربدامابدنیست چندموردراهم توجه کنیم حکومت بشاراسدچاله است اما اگرسقوط کندخطرجدی افتادن سوریه ازچاله اسدبه چاه عمیق القاعده وسلفی های آدمکش وآدمخوارهم وجودداردشخصافکرمیکنم الآن دیگه صحبت ازدیکتاتوری اسددرسوریه ازطرف مقامات ایرانی دیرشده وبایددرهمان ابتدای بحران سوریه به آنهاپرداخته میشدچون دولت مردان ما اینقدرازاسدحمایت کردند که بعدازاسدهرنظامی که بیایددیگربعیداست که بامامیانه خوبی داشته باشدوتازه مخالفان اسدهم یکدست نیستندومتنوعندوبعضاحتی ضدهم هستندوالآن تنهاوجه اشتراک بیشترشون مخالفت بانطام بشاراسدهست وبعدازاسدتنش ورقابت سنگینی قظعادربین بیشتراین گروه هارخ خواهددادوسعی میکنندتادرسوریه بدون اسدسهم بیشتری ازقدرت رابدست آورندلذا به احتمال بالا جنگ درسوریه حتی پس ازسرنگونی اسده ادامه یابدوآرامش به این زودیهابه سوریه بازنگردددرثانی بین خودکشورهای حامی مخالفان اسدهم اختلافاتی وجوددارندوبعدازاسدازگروه هایی که دربرابراسدساپورتشان کردندانتطاراتی دارندکه بدون شک درجهت منافع خودشان خواهدبودواین تضادمنافع نیزمحرک ادامه جنگ درسوریه حتی بدون اسدمیتواندباشدمگراینکه روی منافع هم اجماعی کنندکه هنوزقظعی نیست پس فکرمیکنم درشرایط فعلی بهتراست اسدبماندچون سقوطش هم خلاسیاسی بدی ایجادمیکندکه شایدبزودی پرنشودیاجایگزینش تندروهاوالقاعده باشندبعنوان مثال اگرباحمله نظامی آمریکابه عراق مردم عراق ومنطقه ازشرصدام دیکتاتورآدمکش نجات یافتندودرعراق حکومتی مشروع وقانونی برپاشداماالقاعده هم نفوذبدی پیداکردوباعث کشتارونا امنی بدی درعراق شدوخسارات زیادی به عراق زدوتازه درعراق حکومتی رویکارآمدکه دیگرمانندصدام باایران دشمن نبودامادرسوریه به احتمال زیادوبنابه دلیلی که دربالابه آن اشاره کردم حکومتی عکس باایران رارویکارمی آوردمتاسفانه جنگ سوریه میدان مبارزه ایی شده که درآن دوطرف درمبارزه بجان هم افتادندووحامیان هرکدام بجای آرام کردنشان وخاتمه به نزاع بیشترآنهارابجان هم می اندازندومردم بیچاره دراین نزاع زیرپاهای مبارزان لگدکوب میشوندوهریک گناه این جنایات رابه گردن دیگری میندازددرحالی که هرکدام بنوعی درآن چه مستقیم وچه غیرمسقیم نقش دارنداین جنگ آنقدرادامه میابدتازوریکی بردیگری بچربدخوشحال میشوم که نظرات تان را اگربانطرم مغایرمیدانیدباذکردلیل بیان کنید
پاسخ ها
مهم نیست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
رضا جان،داش شما عقده انشا نوشتن داری
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
2
3
آخه این بشار کی باشه که صدهزارنفر بخاطر تخت و حکومتش کشته بشوند بابا از دیکتاتور حمایت نکنید بذارید مردم سوریه خودشون تصمیم بگیرند مگردرانقلاب 57ما بیگانگان شاه و بیرون کردند ؟
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
فایل تصویری اش که معلوم است صدا گذاری شده چون با وجود اینکه با موبایل فیلم گرفته اند هیچ صدایی از مردم و اطرافیان نمیاد
درباره صدا هم که قبلا هم دیدیم که اشخاصی ماهرانه صدای ایشان را تقلید میکنند
اگر اینها را هاشمی نگفته و ساختگی باشد، خدا شما را لعنت کند و سازندگان این صدا را بی آبرو کند
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
اگه ساختگی باشه الهی آمین
امیر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
2
باسلام مگرمی شود مسئولی ازمملکت سخنرانی کند وفیلمبرداری نشود توراخدا اگه فیلمی دراین باره هست بگذارید ومارا ازشک دراورید مامسلمانیم نباید بهم توهین کنیم انهم چیزی ثابت نشده است
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
فیلمش هست!برو نگاه کن،بالا آدرس دادن
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
صدا وسیما لطفا افشاگری کن تا مردم از شک بیرون بیایند فیلمواقعی آنرا برای مردم پخش کنیدهمانطور که فیلمهای ساختگی بی بی سی رو افشا میکنید
مهرداد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
2
3
تو سایت آپارات فیلمای این وهابیای تکفیری هست! بریدببینید اسد میکشه یا وهابیا! این کسایی که میگن اسد میکشه چرا حرف بی بی سیو ووا رو میزنن؟ مگه دشمنتر از اینام واسه ایران هست که کمکشون میکنید؟
پیتان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
4
3
ایشون یکی از اشخاص بزرگ انقلاب هستند و ما حق توهین به ایشون رو نداریم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
0
0
لا اله تنظر بکمالک.
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۶
1
0
اسکول! همیشه گفتم، اسکل فحش نیس، یه صفته!
ایرانی
|
UNITED STATES
|
۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
1
خدا وکیلی اونایی که از رهبر واسه خودشون مایه میذارن چه فرقی با سلفی و تکفیری دارن؟؟؟ میگید نه !!! یه نگاه به نظرات بعضیا بندازین.. به اسم ولایت و رهبر وقیحانه ترین و سخیف ترین کلمات رو به کار میبرن و بعدش اسم این کارو گذاشتن دفاع از نظام و رهبری!!! بدونین دل رهبر از این حماعت احمق و به ظاهر دوستدار ولایت خونه خونه خونه !!! براشون متاسفم
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
1
این فیلم ساختگی بود ماکه درسخنرانی ایشان نبودیم ولی واما این همه سوپیشینه هاشمی و فرزندانشان درانواع و اقسام اتهامات و فتنه 88اشک رهبر عزیز ومردم وبی احترامی درروز تاسوعاو عاشوراو سکوت معنادارش و سفرکردن درجنگلهای مازندران با بهترین امکانات رفاهی و فرزندانش درانگلیس ...........هم دروغ است.امیدواریم مردم نمیدانند دم خروس یا قسم.....
جواد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
0
1
ای هوار از این همه مطلق انگاری.
آقای هاشمی از کجا فهمیده این حقیقتو؟
کارشناس های سازمان ملل که توی خاک سوریه ان هنوز نظر ندادن، این آقا از کجا میدونه؟؟؟؟
خداییش از کجا میدونه من موندم به خدا!!!!!!!!!
حسین
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
0
بنظرمیرسد کهولت و سن بالایش جملات رابرعکس میگویدچون سابقه 8سال بیانگرهمین مطلب است ایشان قدرت محکم ....درایران هستند ا
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
عزیزم لطفا ادب را رعایت کن توهین وبی حرمتی به بزرگترها درست نیست آیا در خانواده خودت کهولت سن نیست حرفی نزن که به همه برسه
مهم نیست
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
هشت سال جنگ ایران وعراق همش زیر سر ... بود،داد.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
1
من نمیدونم از کِی تا حالا روسیه دوست و حامیه مسلمونا شده؟
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
عزیزم روسیه دوستدار مسلمانها نیست.منافع خودش را در نظر میگیره .ولی حمایت از مقاومت ودر راس آن سوریه به ضرر رژیم صهیونیستی وبه نفع مسلمانهاست .
محمد حسین
|
UNITED KINGDOM
|
۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
2
آقایونی که فکر میکنند آمریکا بعد از سوریه به ایران حمله میکنه سخت در اشتباه هستند سوریه و حزب اله در واقع بخشهایی از ایران هستند در خط مقدم و به تعبیری دیگه دستهای ایران که آمریکا برای رسیدن به اهدافش باید اونهارو قطع کنه تا ایران ضعیف تر بشه تا بتونه راهشو به سمت خاور دور باز کنه تمام این اتفاقاتی که در این مدت در سوریه افتاد روی برنامه ریزی امریکا و صد البته نا کار امد بودن اسد بوده مردم سوریه از بیکاری و مشکلات اقتصادی دست به اعتراض زدن و نیته آشوب کردن نداشتن اما همین اعتراضها به امریکا فرصت داد تا با فریب مردم و به قول خودمون جو دادن به مردم یه جنگ داخلی در سوریه بپا کنه دقیقا مشابه کاری که سال 88 در ایران انجام داد بسیاری از مردم ایران هم از وضعیت اقتصادی خودشون ناراضی بودن که با یه تلنگر دیدین که چه آشوبی برپا شد. متاسفانه نا آگاهی ما مردم کار دستمون میده.ما باید درک کنیم که با شنیدن حرفهای دیگران و برداشتهای شخصی خودمون از اخبار های مختلف سیاستمدار نمیشیم سیاست خیلی پیچیده تر از اونی هست که ما مردم عادی ازش سر در بیاریم با توهین به همدیگه اختلافات رو بین خودمون ایجاد نکنیم بزارید سیاست مدارها در مورد سیاست صحبت کنندو تصمیم بگیرن و این رو هم هممون میدونیم که تنها عامل اینکه کشورهایی مثل انگلیس و آلمان پشت امریکارو خالی کردن موضع گرفتن روسیه است
محسن
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
1
0
مگر میشود در یه سخنرانی فقط یه نفر و فقط با یک موبایل فیلم برداری کنه بعد فایل صوتیش دقیقا همانجایی که فیلم تموم میشه اونم تموم بشه واضحه که فیلم و صوت هر دو توسط یه نفر تنظیم شدند اقای هاشمی که فرمودند ساختگیه شما هم به استناد یه کلیب نا مطمآن قضاوت نکنید در ضمن انگ کهنسالی به ایشان نزنید از ایشان پیر تر زیاد سراغ دارید در اخر میگم رهبر حواسش هست ...............
مهدی از همدان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
0
زبیر زمانه ما ..............زرشک
نا شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۷
2
0
صداش مشخصه که اداشو در آودند و متاسفانه خیلی از سایت ها نیز بدون بررسی اینو پخش کردند. طلب حلیت کنید.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
2
0
اخرش مقداری از واقعیت ها رو گفت
م م م م
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
2
1
همش زیر سر اسلامه و مسلمونا
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
0
لعنت به آن ... ... به ... که هرچه اتش هست از ... ... ... ... بلند میشه با آن دروغهای که .... ... گفت و بی مغزهایی مانند شما ...م رفتند تا قیافه ... اش را در ... ببینند کسی که با ... ... ... غیور مملکت و بی دفاع کردن کشور پای صدام را به ایران کشاند و ایران و دنیا را گرفتار تروریست و وحشت کرد لعنت ... ...
ملکی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
1
سلام
امیدوارم که هدفها در حد خودشان وحرفشان باشد
خدای ناکرده هدف کمرنگ کردن ارزشهای انقلاب وانقلابیون ومعمار آن نباشد
مرتضي آرين مهر
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
0
سلام اگر مي خواهيد فيلم و نوشته هاي جنايت واقعي رژيم بشار اسد را ببنيد به سايت من بياييد آدرس سايت : www.4musiccentertv.ir/archives/355
زینب
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
1
2
گیرم صدا و فیلم مونتاژ باشه و تقلید . ولی ایا جام زهر هم فتوشاپ بود ؟ ایا شورای فقهی هم فتوشاپ , تقلید بود ؟ همراهی با فتنه چی ؟ فتوشاپ بود ؟ مابا اسرائیل شر جنگ نداریم چی ؟؟ آخه یکی دو تام نیست که ...
پاسخ ها
فاطمه
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
مگه با اسراییل جنگ دار ی ؟اگه جنگ داری پس چرا بیرون گود ار ار میکنی خوب برو بجنگ اگه هاشمی نبو الان باید با یکی از نوه های صدام ازدواج میکردی مگه رهبری تمام حرفاشون صد در صد درسته مگه امام همه حرفاش درست اگه قبول داری که همه حرفاشون درسته مگه نگفت هاشمی زنده است تا انقلاب زنده است انوقت شما به این نتایج تاریخی رسیدید ....عجب.مگه آقا در سال 88 نفرمودند نظر من به....نزدیک تر است چه شد که بعدا نزرشان به هاشمی نزدیک شده و در مورد پرونده اتمی اختیار تام داده اند.پس انسان ممکن است اشتباه کند و فقط و فقط و فقط خداوند اشتباه نمیکند.
ناشناس
|
MALAYSIA
|
۲۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
3
1
مرگ بر ا...
درود بر هاشمی
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
یهتره بگی ... پیر
میثم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۸
0
0
گزارش کامل سخنرانی هاشمی در سایت خبرگزاری محلی ونگ آوا سوادکوه یک روز بعد از سخنرانی
http://www.vangeva.ir/news/NewsDetails.aspx?NID=2e1e81fe-4c5a-4c1d-a24d-2b3e9f88fea9

جهت اطلاع تکذیب کنندگان اون عبارات سخ... رفسنجانی
ابراهیم
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
0
من با نظر زینب موافقم اخه کدوم یکی رو تکذیب کنه مونده دوستش رای اورده یادش رفته بوده که 88 نیست و احمدی هم نیست دهنش چفت و بست که نداره بلا نسبت طو...ست اقا یک کلام اون خودشو از رهبر بالاتر میدونه عقاید اقا رو قبول نداره تفکرش اینه اگه همسایه مرد به ما چه ما خودمون رو دریابیم که اصلا مخالف دستورات پیامبر ص هست بهتون بگم ختم کلام عم... دومه
پاسخ ها
محمد
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۲
چکیده :رژیم سوریه از ماه مارس سال گذشته روزهایی پر از ترس و وحشت را برای مخالفان خود به وجود آورده است. بر اساس برآورد های سازمان ملل متحد در طول یک سال و نیم گذشته 9 هزار نفر در سوریه کشته شده اند، اما بعضی حوادث در این مدت، به خاطر میزان خشونت و وحشیگری اعمال شده، دنیا را تکان داده است….





با کشتار هولناک مخالفان در شهر حوله رژیم بشار اسد یک بار دیگر به تمام دنیا شوک وارد کرد. رژیم سوریه از ماه مارس سال گذشته روزهایی پر از ترس و وحشت را برای مخالفان خود به وجود آورده است. بر اساس برآورد های سازمان ملل متحد در طول یک سال و نیم گذشته ۹ هزار نفر در سوریه کشته شده اند، اما بعضی حوادث در این مدت، به خاطر میزان خشونت و وحشیگری اعمال شده، دنیا را تکان داده است.

کشتار روز جمعه گذشته در حوله یکی از شهر های استان حمص یکی از این فجایع است، شورای امنیت این قتل ها را محکوم کرده و بسیاری از کشورها دیپلمات های سوری را اخراج کردند. نشریه اشپیگل این کشتار را با کشتار مردم ویتنام در روستای مای لای مقایسه کرده و خبرگزاری رویترز آن را قساوتی نامید که افکار عمومی جهان را تکان داد.

اما پیش از این و در مدت ۱۴ ماه گذشته هم فجایعی در سوریه اتفاق افتاده است که عمق قساوت نهفته در آنها با هیچ جمله و کلمه ای قابل توصیف نیست.

قتل حمزه الخطیب

در ماه مه گذشته انتشار تصاویری وحشتناک از بدن تکه تکه شده حمزه خطیب، نوجوان ۱۳ سوری در روزنامه نیویورک تایمز، جامعه بین الملل را حیرت زده کرد. فیلمی نیز منتشر شد که چگونگی شکنجه شدن او را نشان می داد صورت او کبود بود و بریدگی ها و سوختگی های عمیق در همه جای بدن او به چشم می خورد استخوان فک و زانو های او شکسته بود و آلت تناسلی او بریده بودند اما او همچنان زنده بود. صدایی روی فیلم بود که مدام فریاد می زد: حقوق بشر کجاست؟ دادگاه جنایی بین المللی کجاست؟

فعالان حقوق بشر ادعا کردند که این پسر در تجمعی در جنوب سوریه دستگیر شده و جسد او پس از شکنجه به خانواده اش تحویل داده شده است، رسانه های دولتی سوریه نیز به نوبه خود ادعا کردند که حمزه با گلوله مخالفان مسلح کشته شده است و بشار اسد برای ابراز همدردی با خانواده او دیدار کرده است. خبر و نحوه مرگ حمزه در فیس بوک به طور گسترده منتشر شد.

قتل عام ماه رمضان

در ژوئیه گذشته، با نزدیک شدن ماه مبارک رمضان، مردم مسلمان سوریه هر روز پس از نماز مغرب در مساجد، تظاهرات ضد حکومت سازمان دهی می کردند. اما در اوایل ماه رمضان، ارتش سوریه به این تجمعات اعتراضی در شهر حما حمله کرد و در طول شش روز ۳۰۰ نفر از فعالان مخالف بشار اسد در حما را کشت. پس از این اتفاق باراک اوباما، رئیس جمهور ایالات متحده و وزارت امور خارجه روسیه شدیدترین انتقادات را از رژیم اسد کردند. کشور های منطقه ای مانند ترکیه و عربستان سعودی نیز ساکت نماندند، عبدالله گل رئیس جمهور ترکیه این خونریزی را غیر قابل قبول نامید و ملک عبدالله پادشاه عربستان از دمشق خواست تا ماشین کشتار را متوقف کند. سازمان ملل متحد در محکومیت این کشتار آن را یکی از فجایع تاریخ نامید.

حمله به جبل الزاویه

در دسامبر ۲۰۱۱ هنگامی که مقامات اتحادیه عرب خود را برای سفر به سوریه و نظارت بر طرح صلح آماده می کردند، فعالان سوری گزارش دادند که نیروهای نظامی روستایی در شمال سوریه و در استان ادلیب به نام جبل الزاویه را محاصره کرده و ۱۰۰ نفر را کشته اند. نیرو های ارتش سوریه در این حمله با راکت و گلوله های تانک تلاش می کردند افرادی را که از ارتش فرار کرده و به این روستا پناهنده شده بودند، بکشند. رامی عبدالرحمن گزارشگر حقوق بشر سوریه این حمله را قتل عامی سازمان یافته و یکی از خونین ترین روز های انقلاب سوریه نامید.

پس از این حمله شورای ملی مخالفان سوریه با شورای امنیت سازمان ملل و اتحادیه عرب نشست اضطراری برگزار کرد و برنامه هایی برای حمایت از مخالفان و غیر نظامیان سوریه در دستور کار قرار داده شد. اما تمامی این تلاش ها در نهایت شکست خورد.

حمله به باباعمرو

در اوایل فوریه نیرو های ارتش سوریه منطقه باباعمرو را در استان حمص محاصره کردند به این بهانه که تعدادی از شورشیان و کسانی را از ارتش گریخته اند، وادار کنند که از مخفیگاه های خود خارج شوند. عکس ها و فیلم های منتشر شده نشان می دهد بمباران بی امان باعث شد این محله به کلی ویران شود. تخمین درستی از میزان کشته های باباعمرو وجود ندارد. خبرگزاری رویترز گزارش کرد بسیاری از ساکنان این محله که در نزدیکی مرز لبنان است به این کشور پناهنده شده اند و مردم روستاهای همجوار باباعمرو در لبنان گزارش دادند که تا چندین روز بوی جنازه های مردم سوریه به مشام می رسید. خبرنگار آمریکایی ماری کالوین و عکاس فرانسوی رمی اکلیک در این حمله کشته شدند.

با این حال چین و روسیه از صدور قطعنامه در سازمان ملل بر علیه سوریه جلوگیری کردند و دولت سوریه از ورود والری آموس رئیس بخش بشر دوستانه سازمان ملل متحد به باباعمرو جلوگیری کرد، اما پس از آنکه آموس در نهایت موفق شد از این منطقه دیدار کند در گزارش خود اعلام کرد که بخشی از استان حمص به طور کامل نابود شده است.

قتل عام حوله

در تاریخ ۲۵ مه ۲۰۱۲ یعنی همین چند روز پیش ۱۰۸ نفر از جمله ۴۹ کودک و ۳۴ زن در شهر حوله در یک روز کشته شدند. ابتدا ارتش سوریه این منطقه را بمباران کرد و سپس شبه نظامیان طرفدار اسد از روستایی در نزدیکی حوله به آنجا حمله کردند و دست به قتل عام زدند.

مطمئنا عاملان کشتار در سوریه تنها نظامیان وابسته به دولت نیستند، باند های مسلح نیز تاکنون تعداد زیادی از نیروهای امنیتی را کشته اند و همانگونه که چندی پیش دبیر کل سازمان ملل اعلام کرد بمب گذاری های دمشق در نزدیکی ساختمان های اطلاعاتی دولت، کار گروه القاعده بود که منجر به کشته شدن ۵۵ نفر شد. اما چیزی که در این میان مهم است این است که باید هر چه زودتر راه حلی برای این بحران یافت. بسیاری از ناظران با توجه به تجربه تلاش های ناکام کوفی عنان معتقدند راه حل های دیپلماتیک دیگر تاثیر گذار نیست.

* برگرفته از فارین پالیسی
م ک
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
1
0
فکرنان کنید که خربزه آب است
همه سخندان و سخنورید!!!!
اما فقط اینجا اینطورید...
جایی این حرفا رو بزنید و حقتون رو مطالبه کنید که باید!
ناشناس
|
GERMANY
|
۲۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
0
0
دیدیم چطور خالد مشعل بعد از مدتها که مورد حمایت اسد بود چگونه بهش پشت کرد و رفت طرف قطر. حاکمیت ایرانهم همین کارو میکنه . سلطان قابوس اومد دوزاری ایرانو انداخت . حاج آقا هم زد تو پوزه اسد
حسن
|
UNITED STATES
|
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۰
2
0
با اینکه بدم میاد ازش ولی خیلی مرده حالا فهمیده تا الان اشتباه میکرده و باید راستشو بگه اینکه بد نیست
العبد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
خیلی بده برای جوانانی که تشخیص دوست از دشمن خوب متوجه نمی شوند
جوان نادان
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
1
به قول یکی از بزرگان واقعا نمیشه از حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی هم سر در آوردکه دلسوز هستن نیستن؟ راست میگن دیگه آقاجان یه کمی زیردیپلمکی حرف بزنیدما هم بفهمیم دیگه سر آدم گیج میره به خدا ! یک جمله و یک دنیا ...کسانی بشینن ساعتها شایدم روزها برنامه ریزی کنن جنگ داخلی راه بندازن سروصدا وگردوخاک وکشت وکشتارگوش فلک رو زمین وزمان رو پرکنه و یه کم بمونه برسن ( چند قدم) به هدف اصلی(ت) یکی یه جمله بگه مسیر نه بلکه مسیرها عوض بشه و لازم بشه ایست وعقب نشینی و برگردن دوباره اتاقهای فکر و...آقای هاشمی لطفا این مردم روگیج نکنیدبگذارید همه کس همه چیز رو بدونن (در پایان به هیچ وجه نبایدتصورش رو هم کردکه اینا سخنان آقای هاشمی باشه) .مرگ بر آمریکا وفرزند نامشروعش اسرائیل در منطقه.
ناشناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
0
0
این خبر توسط ایشان تکذیب شد:
http://www.irdiplomacy.ir/fa/page/1921057/%D8%A2%DB%8C%D8%AA+%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87+%D9%87%D8%A7%D8%B4%D9%85%DB%8C+%D8%B1%D9%81%D8%B3%D9%86%D8%AC%D8%A7%D9%86%DB%8C+%D9%86%D9%82%D9%84+%D9%82%D9%88%D9%84+%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87+%D8%B3%D9%88%D8%B1%DB%8C%D9%87+%D8%B1%D8%A7+%D8%AA%DA%A9%D8%B0%DB%8C%D8%A8+%DA%A9%D8%B1%D8%AF.html
ناشناس حق شناس
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
1
0
واقعا برای ادمهای ساده و یا مغرض متاسفم که درباره افراد اینگونه قضاوت میکنند . فردا قیامت جواب خدا را چگونه میخواهید بدهید . هر ادم با انصافی میتونه بفهمه که این فایل صوتی ساختگیه .. برید استغفار کنید که خدا بسیار آمرزنده است.
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۷
2
0
آقایی که در مورد آیت الله اظهار نظر کردی باید به شما بگم دوران شما دیگه به پایان رسیده. الان کسانی دیگری رأس امورات هستند
پاسخ ها
جوان نادان
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
اول خوب بخونید یه ذره معنی سیاسی کلمات رو عنایت داشته باشین.بر عکس گرفتی مطلب رو .منظورم این بود که آقای هاشمی با 1+20 بودن نه داخلیا.ایشون مردم ایران رو ترجیح دادن به عربها و ...امروز دربین دولتمردان دنیا سیاست جواب میده نه تهدید و...اگه بگذارند این دولت 2سال آزادی عمل قانونی داشته باشه خواهند دیدکه بیشترین سود رو خودشون میکنن.حفظ نظام بالاترین برنامه این دولت هست فقط با تدبیر وسیاست نه میزنم ومحو بشه وشعارهای بد جنگ سردی.ببخشید
محمد
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۸
1
2
مرگ بر منافق
رضایاری
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
2
1
وقتی همه جهان بشاراسدرامقصروعامل اصلی استفاده از سلاح شیمیایی میدانند به صلاح نیست ما دربرابر تمام افکار عمومی جهان بایستیم و از اسد حمایت کنیم.روسیه هیچگاه شریک قابل اتکایی نیست روسها برای چنددلاربیشترحاضرندتمام مردم سوریه بمیرد.حتی اگر اسد ازسلاح شیمیایی استفاده نکرده باشد باز به خاطر ماندن در قدرت این کشور را به ویرانی کشیده است و باید محاکمه شود
پاسخ ها
ناشناس
| IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF |
۱۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۱
همانطور که همه جهان مارا محکوم کردند درست نیست در مقابل جهان بایستیم ؟! البته جهان یعنی امریکا انگلیس فرانسه در یه کلام رژیم صهیونیستی زیرا همه آنها برای کوتاه آمدن در برابر ایران باید از آن رژیم جعلی اجازه بگیرند
احمد عبد الله زاده
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
0
0
به نقل از 598 کیهان
: نیک آهنگ‌کوثر : دوست قدیمی مهدی هاشمی می‌گوید وی درصدد ارتباط با وزارت خزانه‌داری آمریکا و افزایش تحریم‌ها علیه ایران بود. تماس تلفنی 13 اکتبر 2010 مهدی هاشمی بهرمانی پسر آیةالله هاشمی رفسنجانی با سردبیر خودنویس [کوثر] طولانی نبود، اما مفهومش سنگین بود.
مهدی هاشمی به سردبیر خودنویس پیشنهاد کرد که با افرادی در «وزارت خزانه‌داری» امریکا در تماس باشد و برای افزایش تحریم‌ها علیه ایران تلاش کن .


شبکه بی بی سی فارسی
ازقول / آیت الله سید محمد خامنه ای برادربزرگ امام خامنه ای / نقل می کند
آیةالله هاشمی رفسنجانی بهترین فرد برای توطئه امریکا علیه نظام است
آشنا
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
0
0
دستش هم درد نکنه مگه دروغ گفته
مهم نیست
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
0
0
ازشما عزیزان تقاضا دارم دیگه چرت و پرت نگید... لطفا به مشکلات زندگی خودتون برسید.حل کدن این قضیه به عهده حزب دموکرات.
محمد از زنجان
|
UNITED STATES
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۸
0
0
سید علی تنها تو نهروانه نه بخاطر حرفای تو ,ازعده ای خوارج مثل ... بگم که کل تماسهای ... رو شنود میکرد تا ... کذاب وتا ... متوهم وآخر هاشمی که مثل ...... همین هاشمی یه بارنیومد فتنه رو بخوابونه. ... هم اسباب بازی خوشگلشونه واسه امثال شما شما را به خدا سید علی را دریابید سیدعلی را سید علی راجان من
ایرانی
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۰
0
0
خدا عاقبت همه ی ما را بخیر کند.....من شنیده بودم ادم به یه سنی که برسه سفیه میشه...اما اینجا دیدم!!
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
0
مرگ برضدولايت فقيه،مرگ برامريكا
مهدي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
0
0
مرگ برضدولايت فقيه،مرگ برامريكا
علي
|
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
|
۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
0
0
به نظر من بايستي چشم و گوش خودمون باز كنيم و به كري و كوري نزنيم و حامي كساني باشيم كه سوابق فعاليت و توطئه در كشوري داشته باشند كه با خون جوانان بسياري زنده است و روزبروز به رشد و تعالي بالاتري دست پيدا ميكند.چيزي كه عيان است چه حاجت به بيان است.اينكه بگيم به ديگران بقبولانيم فلاني خوبه يا بد با حرف كه نميشه-اعمال و رفتار ايشان و خانواده بيانگر چهره واقعي ايشان است.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر: